۲۲ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۰۷

فرمانده انتظامی بهار عنوان کرد:

پلمب ۷۳ واحد صنفی در بهار / ‏یک تن ماهی فاقد مجوز بهداشتی کشف‬ شد

پلمب ۷۳ واحد صنفی در بهار / ‏یک تن ماهی فاقد مجوز بهداشتی کشف‬ شد

همدان - فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به تداوم اجرای طرح نظارت بر صنوف به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا گفت: ۷۳ واحد صنفی بهار به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی پلمب شد.

سرهنگ بزرگعلی نوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا و با همکاری اتحادیه امور صنفی، شبکه بهداشت و درمان، اداره صمت و سپاه و بسیج شهرستان بهار، نظارت مستمر بر واحدهای صنفی ادامه دارد.

وی ادامه داد: از نخستین روزهای شیوع بیماری تاکنون مأموران پلیس با همکاری ادارات یاد شده از یک هزار و ۶۸۰ واحد صنفی بازدید به عمل آورده‌اند که به ۲۸۵ واحد صنفی تذکر داده شد و ۱۳۲ واحد نیز اخطاریه پلمب دریافت کردند.

سرهنگ نوری با اشاره به اینکه در این بازرسی‌ها ۷۳ واحد صنفی نیز که به تذکرات و اخطارهای قبلی بی توجه بودند پلمب شدند تا در مبادی قانونی به تخلفات آنها رسیدگی شود، گفت: پلیس با بسیج تمام امکانات در کنار مدافعان سلامت جامعه حضور دارد و با هرگونه نقض قوانین و تخلفات بهداشتی صنوف برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از واحدهای صنفی با شماره تلفن ۱۱۰ تماس حاصل و موضوع را اطلاع دهند از توقیف یک دستگاه خودرو وانت و کشف یک تن ماهی فاقد مجوز بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بزرگعلی نوری گفت: مأموران انتظامی شهرستان بهار حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو وانت مشکوک شده و آن را برای بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو یک تن ماهی فاقد مجوز بهداشتی کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار اضافه کرد: ارزش محموله کشف شده بر اساس نظر کارشناسان ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.


 

کد خبر 5069792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha