۲۳ آبان ۱۳۹۹، ۱۹:۲۳

نماینده مردم پاکدشت در مجلس:

خسارت ۱۰۰ درصدی کرونا به گلخانه داران پاکدشتی/دولت حمایت کند

خسارت ۱۰۰ درصدی کرونا به گلخانه داران پاکدشتی/دولت حمایت کند

پاکدشت- نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی از خسارت ۱۰۰ درصدی کرونا به گلخانه داران پاکدشتی خبر داد و خواستار برنامه ریزی دقیق دولت برای حمایت و عبور از این بحران شد.

فرهاد بشیری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این که شیوع کرونا به صنایع تولیدی پاکدشت به ویژه گلخانه داران خسارات فراوانی وارد کرد، افزود: باید دولت راهکار اساسی برای برون رفت گلخانه داران و دیگر مراکز تولیدی کشاورزی از بحران بیاندیشد.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی خواستار برنامه ریزی دقیق اقتصادی برای عبور از مشکلات اقتصادی شد و گفت: یکی از راه‌هایی که می‌تواند، از تعطیلی و یا ورشکستگی تولیدکنندگان جلوگیری کند، اعطا تسهیلات ارزان قیمت با آغاز دوره باز پرداخت بعد از کرونا است، چرا که اکنون تولیدکنندگان برای تأمین بسیاری از هزینه‌های جاری خود دچار مشکل هستند و وعده‌های پرداختی آنها نیز معوق شده است.

وی افزود: استان تهران طبق اعلام وزارت جهاد کشاورزی رتبه نخست احداث گلخانه در کشور را به خود اختصاص داده است، که بخش اعظم این گلخانه‌ها در پاکدشت تأسیس شده است، اما کرونا خسارات ۱۰۰ درصدی به بسیاری از فعالان در زمینه تولید گل شاخه بریده وارد کرد.

کد خبر 5070520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha