۲۴ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۲۸

به میزبانی مشهد؛

دوره آموزش روایتگری یادبود علمدار راویان برگزار می‌شود

دوره آموزش روایتگری یادبود علمدار راویان برگزار می‌شود

مشهد - دوره آموزش روایتگری یادبود علمدار راویان، زنده یاد عباس تیموری و ویژه رزمندگان و پیشکسوتان، بسیجیان فعال، طلاب و دانشجویان برادر در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، دوره آموزشی روایتگری یادبود علمدار راویان، زنده یاد حاج عباس تیموری در مشهد به همت انجمن راویان فتح رضوی و مرکز حفظ آثار سپاه امام رضا(ع) برگزار می شود.

شرکت در این دوره که ویژه رزمندگان و پیشکسوتان، بسیجیان فعال، طلاب و دانشجویان برادر است، بعد از قبولی در مصاحبه اولیه امکان پذیر است.

مصاحبه اولیه شامل موضوعاتی همچون آشنایی با آثار و نظرات امامین انقلاب و نیز آثار منتشر شده در حوزه دفاع مقدس و شهدا و مقاومت، آشنایی با دفاع مقدس شهدای استان و کشور - عملیات‌ها و یادمان‌ها - کتب دفاع مقدس و ... ، فن بیان و سخنوری می شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره روایتگری، باید دارای حداقل سن ۲۰ و حداکثر ۵۵ سال و تحصیلات فوق دیپلم به بالا یا مدرک معادل حوزوی را دارا باشند.

ارائه کپی شناسنامه و کارت ملی و دوقطعه عکس ۴*۳ و مدرک تحصیلی از جمله مدارک برای ثبت نام است که علاقه مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره تلفن ۳۸۵۳۳۸۱۰ تماس بگیرند.

کد خبر 5070847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بهرام رزمجو IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۷
      0 0
      سلام این دوره کی برگزارمیشه مشتاقم