۲۴ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۴۹

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان:

۴۵ درصد دانش آموزان گلستانی آموزش حضوری را انتخاب کردند

۴۵ درصد دانش آموزان گلستانی آموزش حضوری را انتخاب کردند

گرگان- مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از رعایت ۸۳ درصدی پروتکل ها در مدارس خبرداد و گفت: ۴۵ درصد دانش آموزان گلستانی آموزش حضوری را انتخاب کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان گوهری راد، بعدازظهر شنبه در جلسه استانی مقابله و پیشگیری از کرونا اظهارکرد: در روزهای اخیر ۶ درصد از حضور دانش آموزان در مدارس گلستان کاسته شده و این عدد به ۴۵.۹۴ درصد رسیده است.

وی افزود: همچنین در این مدت ۲.۵ درصد به استفاده از مدرسه تلوزیونی و سه درصد به استفاده از شبکه شاد در استان اضافه شده است.

گوهری راد با بیان اینکه ۱۳ درصد هم به مخالفان آموزش حضوری اضافه شده است، ادامه داد: بیشترین افت حضور دانش آموزان در رامیان و بیشترین حضور را هم در علی آبادکتول شاهد هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان از رعایت ۸۳ درصد پروتکل ها در مدارس خبرداد و اضافه کرد: در هفته اخیر بیشترین مخالفان حضور در شهرستان مراوه تپه و کمترین مخالفان حضور در علی آبادکتول رقم خورد.

وی بیان کرد: قرنطینه خانگی همکاران فرهنگی نشان دهنده کرونا نیست و در هفته گذشته ۳۸ فرهنگی قرنطینه بودند در حالی که آمار هفته قبل از آن ۳۲ نفر بوده است.

گوهری راد عنوان کرد: همچنین ۱۹ دانش آموز در هفته گذشته به دلیل سرماخوردگی در منزل بستری شده در حالی که امار قبل از ۱۱ نفر بوده است.

کد خبر 5070996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha