در سالروز شهادت «احمد الجعبری»؛

حماس: «مقاومت» گزینه ثابت ملت فلسطین است/قدرتمندتر از قبل شده‌ایم

حماس: «مقاومت» گزینه ثابت ملت فلسطین است/قدرتمندتر از قبل شده‌ایم

جنبش حماس به مناسبت هشتمین سالروز دومین جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوارغزه و نیز شهادت فرمانده ارشد گردان های قسام، اعلام کرد: «مقاومت» همچنان گزینه ثابت ملت فلسطین است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، جنبش مقاومت اسلامی «حماس» به مناسبت هشتمین سالروز دومین جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوارغزه در سال ۲۰۱۲ و نیز شهادت «احمد الجعبری» فرمانده ارشد گردان های قسام بیانیه ای صادر کرد.

بر اساس این گزارش، در این بیانیه آمده است: مقاومت نسبت به ۸ سال قبل که تل آویو را به لرزه درآورد، به مراتب قدرتمندتر شده است و بیش از هر وقت دیگری بر ادامه نبرد آزادسازی فلسطین مصمم است و هرگز از این هدف خود عقب نخواهد نشست.

این جنبش در بیانیه خود همچنین عنوان کرد که مقاومت گزینه ثابت ملت فلسطین است و فلسطینیان تا زمانی که اشغالگران را از این سرزمین بیرون رانده و مقدسات فلسطین را آزاد کنند، به مقاومت ادامه خواهند داد.

گفتنی است، در روز ۱۴ نوامبر ۲۰۱۲ رژیم صهیونیستی جنگ علیه نوارغزه را آغاز کرد که ۸ روز به طول انجامید و دومین جنگ علیه غزه پس از جنگ نخست در اواخر سال ۲۰۰۸ بود. این جنگ پس از ترور احمد الجعبری فرمانده گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی حماس در غزه آغاز شد.

کد خبر 5071133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha