۲۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۳۵

سرهنگ شیرانی تشریح کرد

اجرای محدودیت ترافیکی در محور چالوس/ تردد روان در تمامی محورها

اجرای محدودیت ترافیکی در محور چالوس/ تردد روان در تمامی محورها

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: محور چالوس حد فاصل دزدبن تا هزارچم واقع در استان مازندران از مورخ ۲۵ لغایت ۲۷ آبان ماه از ساعت ۶ الی ۱۷ به دلیل عملیات راهداری مسدود شده است.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: محدودیت تردد تمامی خودروها در آزادراه تهران شمال و محور کرج- چالوس به دلیل عملیات راه سازی از صبح امروز اجرا شد.

وی افزود: همچنین محور چالوس حد فاصل دزدبن تا هزارچم واقع در استان مازندران از مورخ ۲۵ لغایت ۲۷ آبان ماه از ساعت ۶ الی ۱۷ به دلیل عملیات راهداری مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به وضعیت ترافیکی حاکم بر محورهای مواصلاتی گفت: تردد در بقیه جاده‌های کشور روان و خوشبختانه تا به این لحظه حادثه‌ای گزارش نشده است.

سرهنگ شیرانی گفت: با توجه به وضعیت جوی متغیر رانندگان با آمادگی و اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها اقدام به حرکت کنند و حتماً تجهیزات لازم به همراه داشته باشند.

وی در پایان گفت: آخرین اطلاعیه‌ها در روزهای آینده در خصوص محدودیت‌های احتمالی راه‌ها از طریق رسانه‌ها اعلام می‌شود و رانندگان نیز قبل از حرکت سایت‌ها را کنترل کنند.

کد خبر 5071390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha