۲۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۷:۳۷

استاندار خراسان رضوی مطرح کرد:

ضرورت مطالبه‌گری برای سرمایه‌گذاری توسط معین‌های اقتصادی در استان

ضرورت مطالبه‌گری برای سرمایه‌گذاری توسط معین‌های اقتصادی در استان

مشهد- استاندار خراسان رضوی گفت: پیگیری و مطالبه‌گری برای اجرای طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری توسط معین‌های اقتصادی باید مدنظر قرار گیرد.  

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیان امروز در نشست با فرمانداران شهرستان‌های استان خراسان رضوی که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با تاکید بر تدوین و اجرایی نمودن برنامه‌های جهش تولید و حمایت از صنایع و واحدهای تولیدی نیمه فعال استان بیان کرد: باید بر بهره‌گیری از ظرفیت نهادهای حاکمیتی در راستای کمک به توسعه مناطق کمتر برخوردار استان تلاش کنیم.

استاندار خراسان رضوی گفت: تمرکز بر اجرای سند سازگاری با شرایط کم آبی استان با اجرای برنامه‌هایی همچون توسعه کشت گلخانه‌ای، تغییر الگوی کشت و تغییر زمان کشت، مدیریت مصرف منابع موجود آب با اجرای تکالیف مشخص شده برای دستگاه‌هایی همچون آب و فاضلاب، آب منطقه‌ای، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی از اولویت‌های کاری در این بخش است.

وی با اشاره به اینکه وظیفه همه فرمانداران نظارت بر اجرای مصوبات است، اظهار کرد: همه باید تابع تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا باشیم و مصوبات این ستاد را اجرایی کنیم، باید مردم را در اجرای سیاست‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا همراه کرد.

وی گفت: باید مطالبات به حق مردم شناسایی و پاسخ داده شود، علاوه بر این باید همه دستگاه‌های اجرایی در استان با یکدیگر هماهنگ باشند. همچنین ایجاد وفاق، همدلی، تلاش مضاعف و شبانه روزی از جمله مهم‌ترین انتظارات ما از فرمانداران است.

معتمدیان با اشاره به همزمانی ظالمانه‌ترین و بی‌رحمانه‌ترین تحریم‌ها علیه کشور ما با شیوع ویروس کرونا و حوادث غیرمترقبه، بیان کرد: در چنین شرایط جنگی باید صددرصد آماده باشیم و نسبت به ایفای وظایف خود تعهد داشته باشیم.

وی افزود: به هیچ عنوان نباید اجازه دهیم یأس و ناامیدی بر مردم راه پیدا کند، افزایش تعامل و ارتباط بی‌واسطه با مردم با حفظ پروتکل‌های بهداشتی از جمله اقدام‌های مؤثر در شناسایی مشکلات و مطالبات مردمی است.

استاندار خراسان رضوی گفت: با دستگاه‌هایی که از وظایف خود در قبال شهروندان تخطی می‌کنند برخورد خواهیم کرد، لذا باید هر چه سریع‌تر کمیته رصد و پایش برای پیگیری مشکلات و موانع شهرستان و جلوگیری از انباشت مطالبات مردم در شهرستان‌ها تشکیل شود.

معتمدیان در آخر بیان کرد: باید توجه ویژه‌ای به توان و ظرفیت بومی هر منطقه کرد، همچنین تمرکز بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی امری ضروری است، علاوه بر این باید پیگیری و مطالبه‌گری برای اجرای طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری توسط معین‌های اقتصادی باید مدنظر قرار گیرد.

کد خبر 5073148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha