۱ آذر ۱۳۹۹، ۲۲:۰۸

شهردار قدس:

سرانه ورزشی شهرقدس ۲۰ هزار متر مربع افزایش یافت

 سرانه ورزشی شهرقدس ۲۰ هزار متر مربع افزایش یافت

قدس- شهردار شهر قدس با اشاره به افتتاح ۴ سالن ورزشی در نقاط مورد نیاز شهر گفت: این اقدام افزایش ۲۰ هزار متری سرانه ورزشی شهر قدس را در پی داشته است.

مسعود مختاری در گفتگو با خبرنگار مهر، توجه به حوزه ورزش را یکی از اولویت‌های شهرداری قدس عنوان کرد و در این باره اظهار داشت: احداث اماکن و فضای ورزشی با اهدافی همچون افزایش مشارکت اجتماعی شهروندان، تفریح سالم و تقویت ورزش قهرمانی، طی سال‌های اخیر، به طور جدی از سوی مدیریت شهری دنبال می‌شد و از طرف دیگر ورزش بر نشاط اجتماعی و کاهش آسیب‌های شهری تأثیر مثبت دارد و از سیاست‌های شهرداری توجه به این موضوع از طریق افزایش فضای ورزشی می‌باشد.

وی افزود: تخصیص سرانه ورزشی علاوه بر افزایش عدالت در دسترسی به فضاهای ورزشی و ارتقای نشاط اجتماعی، بستر لازم برای تنوع بخشی به ورزش قهرمانی و همگانی را فراهم می‌کند.

مختاری با تاکید بر توسعه سرانه ورزشی شهرستان قدس گفت: افزایش سرانه ورزشی یکی از ارکان رشد و گسترش ورزش در تمامی ابعاد و زمینه‌هاست و این مورد به شدت در این منطقه احساس می‌شد و با بررسی‌های صورت گرفته برنامه ریزی در حوزه ارتقای فضای ورزشی انجام گرفت.

شهردار شهرقدس بیان داشت: با بررسی‌های انجام گرفته در حوزه ورزش ۴ سالن ورزشی تکمیل و تحویل جامعه ورزشی شد که ۲۰ هزار متر مربع به فضای ورزشی شهرستان قدس اضافه شده است این سالن‌ها شامل سالن شهید حیدری و سالن خانه کشتی در منطقه دو شهرداری سالن ورزشی در خیابان نفت و سالن ورزشی خدمات موتوری در منطقه یک می‌باشد.

وی توجه به ورزشکاران در حوزه‌ای تخصصی ورزش را از الویت ها برشمرد و اظهار داشت: سالن‌های ورزشی در حوزه‌های تخصصی مانند کشتی تکواندو کاراته خدمت رسانی می‌کند تا گامی مهم جهت پرورش قهرمانان در حوزه‌های مختلف ورزشی داشته باشیم و علاوه بر این ۲ سالن دیگر جنبه عمومی داشته و شهروندان برای ارتقای سطح سلامت و نشاط خود می‌توانند استفاده بکنند.

مختاری در ادامه از آغاز عملیات اجرایی دو استخر دو قلو خبر داد و گفت: دو استخر دو قلو مجزا برای بانوان و آقایان که جمعاً چهار استخر می‌باشد عملیات اجرایی آن شروع شده که یکی از آنها در منطقه یک و دیگری در محله سرخه حصار می‌باشد که مورد نیاز این منطقه بوده است و امیدوارم تا سال آینده به بهره برداری برسد و شهروندان و ورزشکاران بتوانند به خوبی استفاده بکنند.

وی عنوان داشت: امیدواریم با اجرایی شدن پروژه‌های در دستور کار طی سال جاری، گام مهمی در توسعه ورزش و نیز رفاه شهروندان برداریم و شاهد نشاط و امنیت خاطر و روان شهروندان به خصوص جوانان شهر قدسی باشیم.

کد خبر 5076931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۰
      0 0
      سلام جناب آقای مختاری عزیز شهردار محترم لطفاً به آسفالت خیابون طالاقانی کاوسیه نظری بندازید حتی پیاده روهم نیس