۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۶:۱۹

سردار کرمی اعلام کرد

اجرای طرح اهدای خون اهدای زندگی توسط کارکنان یگان های ویژه

اجرای طرح اهدای خون اهدای زندگی توسط کارکنان یگان های ویژه

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا از اجرای طرح اهدای خون؛ اهدای زندگی توسط کارکنان یگان‌های ویژه سراسر کشور، با توجه به شرایط حاد شیوع ویروس منحوس کرونا و نیاز مبرم به فرآورده‌های خونی، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسن کرمی ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج، از اهدای خون کارکنان یگان‌های ویژه سراسر کشور در شرایط شیوع ویروس کرونا خبر داد و اظهار کرد: اهدای خون نمادی ارزشمند از احساس مسئولیت، همدلی و نوع دوستی است که در حفظ سلامت جامعه تأثیر بسزایی دارد.

وی ادامه داد: کارکنان یگان‌های ویژه از ابتدای سال جاری تاکنون به تعداد ۶ هزار و ۱۷۲ تن در اجرای طرح خداپسندانه اهدای خون؛ اهدای زندگی با توجه به شرایط حاد شیوع ویروس منحوس کرونا و نیاز مبرم به فرآورده‌های خونی، شرکت داشته‌اند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا با اشاره به آیه شریفه و من احیاها فکانما احیا الناس جمیعاً: هرکس نفسی را حیات بخشد، گویا همه مردم را زندگی بخشیده است، تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که در دین مبین اسلام به آن سفارش شده است، تعاون، دیگریاری و تأمین نیازمندی‌های نیازمندان جامعه است چراکه هدف از زندگی اجتماعی، کمک افراد به یکدیگر برای آسان‌تر شدن راه نیل به کمال است.

سردار کرمی با تاکید بر ارتقای روحیه تعاون و هم نوع دوستی و همچنین ترویج آن در سطح جامعه، بیان کرد: در نظام اسلامی، انسان‌ها همانند اعضای یک پیکر محسوب می‌شوند که اگر یکی از آنان دچار درد و رنج شود، سایر اعضا نیز در آن احساس با وی شریک هستند.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: یگان‌های ویژه ناجا در تمامی مأموریت‌ها و صحنه‌های مختلف نشان داده‌اند که همیشه در کنار مردم هستند و هر جایی نیاز به حضور آنان احساس شود، در صحنه حاضر شده و با روحیه جهادی و انقلابی آماده خدمات رسانی و همیاری با مردم عزیز ایران اسلامی هستند.

کد خبر 5078648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha