۴ آذر ۱۳۹۹، ۸:۴۵

رئیس شورای اسلامی استان زنجان:

شهر ابهر فاقد زمین خالی برای ساخت مسکن ملی است

شهر ابهر فاقد زمین خالی برای ساخت مسکن ملی است

زنجان-رئیس شورای اسلامی استان زنجان گفت: شهر ابهر فاقد زمین خالی برای ساخت مسکن ملی است.

به گزارش خبرنگار مهر، شیما افشاری شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اسلامی استان زنجان در محل ساختمان شماره ۲ استانداری زنجان، با بیان اینکه طرح اقدام ملی تولید مسکن به خوبی در استان در حال پیشروی است، گفت: ابهر یکی از شهرهایی است که برای اجرای این طرح از زمین خالی برخوردار نیست.

عضو شورای اسلامی شهر ابهر افزود: این در حالی است که در این شهر متقاضیانی وجود دارند که به جد خواستار استفاده از ظرفیت‌های این طرح ملی هستند.

افشاری با یادآوری اینکه در شهر ابهر شاهد کپرنشینی هستیم که این خود می‌تواند اهمیت اجرای طرح اقدام ملی تولید مسکن در این منطقه را دو چندان کند، تصریح کرد: هر چند قول‌های مساعدی از سوی مدیرکل سابق راه و شهرسازی استان زنجان در این خصوص داده شده بود که تا به امروز محقق نشده است.

رئیس شورای اسلامی استان زنجان از طرح تفصیلی شهر ابهر به عنوان یکی از دغدغه‌های ماندگار مردم این شهر یاد کرد و ادامه داد: تحقق آن به درازا کشیده و بیشترین درخواست مردمی در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر ابهر به این موضوع و پایان دادن به این دغدغه اختصاص پیدا کرده است.

افشاری خاطرنشان کرد: یکی دیگر از مشکلات شهر ابهر موضوع بافت فرسوده این شهر است. سابق بر این، این مشکل محدود به مرکز شهر ابهر می‌شد اما امروز دو نقطه دیگر نیز به این بافت اضافه شده است.

نوع عملکرد مسئولان اعتماد مردم را به دنبال دارد

عضو شورای اسلامی شهر خرم‌دره گفت: این نوع عملکرد ما است که اعتماد مردم را به دنبال خواهد داشت.

صالحی نژاد با اشاره به موضوع طرح تفصیلی به عنوان یکی از دیرینه‌ترین دغدغه‌های مردم، افزود: انتخاب مشاوران حوزه طرح تفصیلی به گونه‌ای است که به عینه می‌بینیم خروجی این طرح نشان می‌دهد که این مشاوران اشرافیت کامل به موضوعات پیرامون این طرح را نداشته‌اند و این نشان‌دهنده آن است که اعمال نفوذهایی در این زمینه صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه معتقدیم ما که آرای مردم را برای حضور در این مسند اخذ کرده‌ایم، باید توان انجام کار و مرتفع کردن دغدغه‌های مردم را نیز داشته باشیم، تصریح کرد: در غیر این صورت جز بدبینی، ارمغان دیگری به دنبال نخواهد داشت.

این عضو شورای اسلامی استان زنجان در ادامه به برخی از مشکلات شهر خرم‌دره در حوزه‌های مختلف از جمله مسکوت ماندن پروژه دو بانده کردن کمربندی این شهر اشاره و خاطرنشان کرد: همچنین مشکل قیر به یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شهرداری خرم‌دره تبدیل شده است.

کد خبر 5079169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha