۴ آذر ۱۳۹۹، ۹:۴۱

فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌ها خبر داد؛

تشکیل یگان‌های ضربت در زندان‌ها

تشکیل یگان‌های ضربت در زندان‌ها

کرج - فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌ها از تشکیل یگان‌های ضربت در زندان‌ها خبر داد.

به گزارش مهر، ذوالفقار برفر صبح سه‌شنبه در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان پیشین و جدید یگان حفاظت اداره‌کل زندان‌های استان البرز اظهار کرد: یگان حفاظت سازمان زندان‌ها توانسته است با اقتدار امنیت زندان‌ها را تأمین کند و این امر موجب ارتقای امنیت کشور شده است.

وی با بیان اینکه یگان حفاظت باید امنیت زندان‌ها را با اقتدار و هوشیاری تأمین کند، خاطرنشان کرد: برای حفظ امنیت بیشتر زندان‌ها و در راستای انجام بهتر مأموریت‌های محوله، یگان‌های ضربت در زندان‌ها تشکیل شده است.

امنیت و اصلاح هیچکدام بدون دیگری محقق نمی‌شود

فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌ها تصریح کرد: امنیت و اصلاح هیچکدام بدون دیگری محقق نمی‌شود، بنابراین باید به صورت متمرکز به این دو امر مهم بپردازیم، البته موفقیت‌های مهمی نیز در این زمینه کسب شده و زندان‌ها امروز از امنیت کافی برای اصلاح زندانیان برخوردار است.

وی بیان کرد: یگان حفاظت سازمان زندان‌ها توانسته است شرایط را برای اجرای برنامه‌های اصلاحی و تربیتی در زندان‌ها فراهم کند و امروز با وجود فضایی امن در زندان‌ها امر اصلاح و تربیت زندانیان به راحتی پیش می‌رود.

برفر با تشکر از خدمات حاج‌علی، فرمانده پیشین یگان حفاظت اداره‌کل زندان‌های استان البرز گفت: از فرمانده جدید می‌خواهم تا مأموریت‌های محوله خود را با استفاده از ظرفیت تمامی نهادهای امنیتی به ویژه مجموعه انتظامی و همچنین همکاری و هم‌فکری با نهادهای فرهنگی، اشتغال، بهداشت و درمان و … انجام دهد.

لزوم اصلاح نگرش زندانیان

وی ادامه داد: این تعامل باید دوسویه باشد، چراکه اگر امنیت به خوبی تأمین شود مسائل دیگر نیز به خوبی و دقت به سرانجام می‌رسد و اگر تمام امور به درستی اجرایی شود امنیت نیز محقق خواهد شد.

فرمانده یگان حفاظت سازمان زندان‌ها متذکر شد: باید بدانیم که فعالیت‌های اصلاحی عاملی خواهد شد تا ارتکاب جرم توسط زندانیان آزادشده کاهش یابد، البته این امر نیازمند اصلاح نگرش زندانیان در بدو ورود به زندان است.

در پایان این مراسم محمدرضا عزتی به عنوان فرمانده یگان حفاظت زندان‌های استان البرز معرفی شد.

کد خبر 5079257

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha