۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۲۴

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

۱۰ هزار بسته معیشتی توسط بسیج شاهرود توزیع می‌شود

۱۰ هزار بسته معیشتی توسط بسیج شاهرود توزیع می‌شود

شاهرود- فرمانده سپاه ناحیه شاهرود از توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی در راستای خدمت رسانی به محرومان و کمک‌های مومنانه و مواسات در سطح شهرستان و با کمک بسیجیان خبر داد.

سرهنگ محمد خوش قدم در گفتگو با خبرنگار مهر، از برگزاری رزمایش اقتدار و امنیت و رژه یگان‌های خودرویی بسیج همزمان با روز چهارشنبه خبر داد و بیان کرد: رژه خودرویی و موتوری بسیجیان شهرستان شاهرود در چهار بخش شامل خدمت رسانی، امنیت، بهداشت و سلامتی و همچنین سازندگی با هدف نمایش اقتدار بسیجیان سراسر شهرستان شاهرود برگزار شد.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ گروه جهادی در شهرستان شاهرود فعالیت می‌کنند که هرکدام ۱۵ نفر را در عضویت خود دارند، ابراز کرد: یکی از کارهای مهم این گروه‌های جهادی و بسیجی که امروز شاهد رژه اقتدار آنها بودیم، کمک مومنانه به اقشار آسیب پذیر از بابت کرونا است.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه در کنار گروه‌های جهادی فرهنگی، گروه‌های بسیجی امنیت ساز، خدمت رسانی، سازندگی و بهداشتی به عموم جامعه خدمت رسانی می‌کنند، بیان کرد: از زمان بروز ویروس منحوس کرونا شاهد اقدام جهادی در راستای ضدعفونی معابر، تهیه جهیزیه برای نیازمندان، کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا و … بوده‌ایم.

خوش قدم با بیان اینکه ۱۰ هزار بسته معیشتی توسط بسیج شاهرود توزیع می‌شود، تاکید کرد: یکی از محورهای رژه موتوری بسیجیان امروز در شاهرود اعلام آمادگی برای توزیع این میزان بسته معیشتی بین نیازمندان است.

وی همچنین از توزیع ۵۰ جهیزیه برای ۵۰ نوعروس شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: این جهیزیه‌ها نیز با کمک بسیجیان و خیریان تهیه و در روزهای آتی به منازل نوعروسان ارسال می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود از توزیع ۱۰ لب تاپ نیز بین دانش آموزان و دانشجویان نیازمند با اعتبار ۳۰ میلیون تومان به همت بسیجیان خبر داد و افزود: گروه‌های جهادی در کنار توزیع این اقلام نسبت به امورات عمرانی نیز اهتمام ویژه‌ای داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، رژه موتوری یگان‌های بسیج شهرستان شاهرود امروز در مکان ساعت گل این شهر برگزار شد.

کد خبر 5080351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha