۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۵۲

کلنگ‌زنی ۵۰ واحد مسکونی بسیجیان معسر در زنجان

کلنگ‌زنی ۵۰ واحد مسکونی بسیجیان معسر در زنجان

زنجان-آیین کلنگ‌زنی ۵۰ واحد مسکونی بسیجیان معسر در زنجان صبح امروز همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر،  جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در آیین کلنگ‌زنی ۵۰ واحد مسکونی بسیجیان معسر در زنجان  با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای بسیجی، اهتمام به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از ضرورت‌های امروز جامعه عنوان کرد و گفت: در همین راستا می‌توان به برگزاری اولین کنگره ملی شهدای استان زنجان که قرار است در سال آینده برگزار شود، اشاره کرد.

سرهنگ ابوالفضل طهماسبی با یادآوری اینکه با توجه به اهمیت برگزاری کنگره ملی شهدای استان زنجان، بسترها و زیرساخت‌های لازم برای برگزاری هر چه بهتر این کنگره در حال انجام است، افزود: برای اینکه شاهد برگزاری این کنگره به بهترین شکل ممکن و در شأن جایگاه شهدا باشیم، باید از همفکری همه مدیران در این زمینه استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های امروز، ارائه خدمات به جامعه بسیجی است که کلنگ‌زنی ۵۰ واحد مسکونی بسیجیان معسر زنجان نیز در همین راستا و با پیگیری‌های بنیاد تعاون بسیج بوده است، تصریح کرد: پیش از کلنگ‌زنی این تعداد واحد مسکونی، ابتدا نسبت به شناسایی بسیجیان معسر فاقد مسکن در زنجان اقدام شده است.

طهماسبی با یادآوری اینکه اجرای رزمایش کمک مومنانه در قالب توزیع ۱۳ هزار بسته معیشتی و بهداشتی، یکی دیگر از برنامه‌های هفته بسیج در استان زنجان به شمار می‌رود، ادامه داد: خوشبختانه طی دو مرحله قبلی اجرای این رزمایش، شاهد توزیع اقلام مورد نیاز برای خانواده‌های آسیب دیده از شرایط کنونی بودیم که این کمک مومنانه امروز نیز تداوم دارد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در ادامه با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط سپاه استان در بخش‌های مختلف، اظهار کرد: تهیه ۱۵۰ مورد جهیزیه برای زوج‌های نیازمند با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره)، اجرای دو مرحله رزمایش کمک مومنانه و تداوم آن در قالب مرحله سوم و … از جمله اقداماتی است که در راستای محرومیت‌زدایی انجام شده است.

طهماسبی از کلنگ‌زنی و افتتاح ۱۲۰ پروژه عمرانی و فرهنگی در هفته بسیج امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: تجهیز کتابخانه‌های روستایی، خانه محروم، آب کشاورزی و … از جمله این برنامه‌ها است که قرار است با همکاری دستگاه‌های مختلف به اجرا گذاشته شود.

کد خبر 5080398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha