۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۹:۳۹

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان تهران:

۳هزار بسته نوشت افزار ایرانی اسلامی در استان تهران توزیع شد

 ۳هزار بسته نوشت افزار ایرانی اسلامی در استان تهران توزیع شد

ری- مسئول سازمان بسیج دانش آموزی و سازمان بسیج فرهنگیان استان تهران از توزیع ۳ هزار بسته لوازم التحریر و نوشت افزار ایرانی اسلامی در استان تهران خبر داد.

هادی حفیظی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و سالروز تأسیس بسیج مستضعفین اظهار داشت: امروز به همین مناسبت چندمین مرحله از رزمایش کمک مومنانه و پویش همکلاسی مهربان با محوریت بسیج دانش آموزی استان تهران در آستان شیخ صدوق در شهرستان ری برگزار شد.

حفیظی افزود: در این برنامه ۳ هزار بسته لوازم التحریر و نوشت افزار ایرانی اسلامی به همت دانش آموزان بسیجی و خیرین استان تهران تهیه، رونمایی و توزیع شد و از ابتدا شروع کرونا دانش آموزان بسیجی فعالیت‌های گسترده‌ای را برای کاهش خسارات ناشی از ویروس کرونا داشتند که یکی از این فعالیت‌ها تهیه لوازم التحریر ایرانی اسلامی برای دانش‌آموزان نیازمند بود.

وی بیان داشت: تا امروز ۱۲ هزار بسته لوازم التحریر و ۳۳ هزار بسته معیشتی استان توسط دانش آموزان بسیجی در استان تهران تهیه و از طریق مدیران مدارس و فرماندهان حوزه دانش آموزی دانش آموزان نیازمند شناسایی شدند و در سطح مدارس استان و توزیع شده است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی و سازمان بسیج فرهنگیان استان تهران گفت: موضوعی که اخیراً آغاز کرده‌ایم پویش نذر هوشمند است که تأمین گوشی هوشمند و تبلت دانش آموزی که دسترسی به شبکه آموزش مجازی و شبکه شاد نداشتند تا امروز حدود ۵۰۰ دستگاه تبلت و گوشی هوشمند تهیه و توزیع شده و ۶۰ میلیارد ریال وجه نقد نیز در این مدت در داخل استان تهران توزیع شده است.

حفیظی عنوان داشت: در کنار کمک‌های صورت گرفته کمک به کادر درمانی بیمارستان‌ها و تولید مواد ضدعفونی و و ماسک نیز در استان تهران انجام شده و یک گوشه از این برنامه‌ها در قالب پویش همکلاسی مهربان بود که امروز به شکل توزیع لوازم التحریر ایرانی اسلامی انجام شد.

کد خبر 5080856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha