۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۴۹

نماینده مردم اسفراین:

راه آهن اسفراین توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) تکمیل می‌شود

راه آهن اسفراین توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) تکمیل می‌شود

بجنورد- نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: تکمیل پروژه راه‌آهن اسفراین هم اکنون با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) واگذار خواهد شد.

امان‌الله حسین‌پور در گفتگو با مهر اظهار داشت: تکمیل پروژه راه‌آهن اسفراین هم اکنون با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) واگذار خواهد شد.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به دلیل کُندی روند ادامه کار توسط پیمانکار فعلی و پس از بازدید فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) از پروژه راه‌آهن «نقاب-اسفراین» مقرر شد قرارگاه ریل‌گذاری و بقیه زیرسازی را انجام دهد.

وی در ادامه با اشاره به پروژه جاده «اسفراین-میامی- بام» خاطر نشان کرد: بعد از مذاکره و موافقت وزرات راه و شهرسازی این پروژه برای هرچه سریع‌تر انجام شود به قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) سپرده می‌شود.

امان‌الله حسین‌پور از واگذاری اجرای باند دوم پروژه چهار بانده نمودن جاده «بجنورد - اسفراین» پس از مشخص شدن اعتبارات به قرارگاه خاتم الانبیا (ص) خبر داد و گفت: بعد از قرارداد بین وزرات راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) اجرای این طرح را بر عهده می‌گیرد.

کد خبر 5081065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha