۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۰۱

فرماندار کاشان:

اجرای طرح نذر زندگی بخش در راستای فرهنگسازی اهدای پلاسما در کاشان

اجرای طرح نذر زندگی بخش در راستای فرهنگسازی اهدای پلاسما در کاشان

کاشان - فرماندار کاشان گفت: با توجه به نظر کارشناسان و پزشکان درباره تاثیر زیاد پلاسمادرمانی در درمان کرونا، طرح نذر زندگی بخش در راستای فرهنگسازی اهدای پلاسما در کاشان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار مهر علی اکبر مرتضایی شامگاه پنج شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا بیش از ۸۰ جلسه به منظور انجام هماهنگی‌های لازم برای مبارزه با کرونا در سطوح مختلف شهرستانی، منطقه‌ای و استانی تشکیل شده است، اظهار داشت: در این جلسات مصوبات مختلفی به اجرا درآمده است که تشکیل ستاد کمک مومنانه، پرداخت تسهیلات حمایتی کرونایی به ۸۳۰ نفر و تأمین ماسک با قیمت مصوب و حتی کمتر از آن از جمله تصمیمات این جلسات بوده است.

وی با بیان اینکه اجرای ممنوعیت‌های تردد در مبادی ورودی شهر کاشان در ایام محدودیت‌های کرونایی بالای ۹۰ در صد عملیاتی شده است، ابراز داشت: ۱۰۰ در صد اصناف کاشان در سامانه سلامت ثبت نام و QR کد کیو آر را دریافت و در مغازه‌های خود نصب کرده اند.

انتخابات پیش رو متفاوت نسبت به انتخابات قبلی خواهد بود

فرماندار کاشان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی تصریح کرد: قطعاً این انتخابات نسبت به قبل متفاوت خواهد بود چراکه علاوه بر سلامت انتخابات توجه ویژه ای نیز به سلامت رأی دهندگان خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه ۶۳ قرارگاه جهادی محله محور و مسجد مدار در کاشان ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: فعالیت این قرارگاه‌ها از ۱۳ آبان شروع و تا ۱۳ دیماه ادامه خواهد داشت.

مرتضایی اجرای طرح نذر زندگی بخش برای فرهنگسازی و تشویق همشهریان به اهدای پلاسما را از دیگر برنامه‌های پیش رو دانست و بیان داشت: این طرح با همکاری رسانه‌ها و همچنین نهادهای فرهنگی شهر کاشان اجرا می‌شود.

افزایش مراکز غربالگری بیماری کووید ۱۹ در کاشان

وی ضمن اشاره به افزایش مراکز غربالگری بیماری کووید ۱۹ در کاشان ادامه داد: قرار شده است سامانه‌ای پنج رقمی برای پاسخگویی به سوالات مردم در حوزه‌های مختلف مرتبط با ویروس کرونا در شهرستان کاشان ایجاد شود.

فرماندار کاشان یا اشاره به اینکه در انتخابات گذشته مجلس شورای اسلامی شهرستان کاشان از نظر مؤلفه‌های برگزاری صحیح و با دقت انتخابات در سطح استان اصفهان جز شهرستان‌های ممتاز بود، افزود: در انتخابات آینده نیز فرماندار به عنوان بالاترین مقام اجرایی حتماً باید قوانین و مقررات را بداند و آنها را اجرایی کند که به امید خدا سعی می‌کنیم این انتخابات به بهترین نحو برگزار شود.

کد خبر 5081510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha