۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۴۶

رئیس بازرسی اداره صمت صومعه سرا خبر داد:

انجام بیش از ۳۰۰ مورد بازرسی از اصناف صومعه سرا

انجام بیش از ۳۰۰ مورد بازرسی از اصناف صومعه سرا

رشت- رئیس بازرسی اداره صمت صومعه سرا با اشاره به انجام ۳۴۶ مورد بازرسی از اصناف در این شهرستان، گفت: ۳۶ پرونده تخلف تشکیل شد.

جمهور قلی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره وضعیت اجرای محدودیت‌های کرونایی برای فعالیت اصناف، اظهار کرد: در این مدت بیش از ۳۴۶ بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی انجام شده است.

وی با اشاره به تشکیل ۳۶ پرونده تخلف صنفی و چهار پرونده قاچاق، افزود: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده ۴۳۰ میلیون ریال بوده است.

رئیس بازرسی اداره صمت صومعه سرا با بیان اینکه بیشترین تخلفات صورت گرفته در زمینه گران فروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت است، گفت: در این میان عدم توجه برخی فروشندگان نسبت به درج قیمت بر روی کالا را بیشترین تخلف را تشکیل می‌دهد.

وی با اشاره به تشدید بازرسی‌ها از واحدهای صنفی شهرستان صومعه سرا، تأکید کرد: با هر گونه گران فروشی و عدم درج قیمت کالا برخورد قاطع و قانونی انجام خواهد شد.

قلی زاده به موضوع کمبود و گرانی گوشت مرغ نیز اشاره و بیان کرد: توزیع روزانه ۱۲ تن گوشت مرغ گرم در شهرستان صومعه سرا برای ایجاد تعادل در بازار آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این میزان گوشت مرغ در سه مرحله در فروشگاه‌های صومعه‌سرا و با قیمت مصوب هر کیلوگرم ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان توزیع می‌شود، تصریح کرد: مردم نگران کمبود مرغ نباشد.

رئیس بازرسی اداره صمت صومعه سرا با اشاره به توزیع روغن در این شهرستان، افزود: روزانه چهار تن روغن نیز با نظارت بازرسان سازمان صمت، دهیاری‌ها و شوراها در صومعه سرا توزیع می‌شود

وی با بیان اینکه صومعه سرا در شرایط زرد کرونایی قرار دارد و محدودیت فعالیتی نخواهیم داشت، اضافه کرد: البته باشگاه‌های ورزشی و قلیان سراها بر اساس ستاد مقابله با کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌باشند.

قلی زاده در ادامه به نقش و جایگاه مردم در راستای جلوگیری از تخلفات و سودجویی ها اشاره کرد و افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را در اسرع وقت به ستاد خبری و سامانه ۱۲۴ اعلام کنند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.

کد خبر 5083037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha