۱۲ آذر ۱۳۹۹، ۸:۲۷

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

حربه کثیف ترور، ملت ایران را از حرکت به جلو متوقف نمی‌کند

حربه کثیف ترور، ملت ایران را از حرکت به جلو متوقف نمی‌کند

قزوین - مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه ترور در تمام دنیا حرکتی از روی ترس و ذلت است، گفت: ترور اندیشمندان و دانشمندان یک کشور هرگز نشان دهنده قدرت تروریسم نیست.

حجت‌الاسلام جواد زهرایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ترور شهید فخری زاده این حرکت را برگرفته از ترس دشمن در برابر عظمت علمی ملت ایران دانسته و اظهار کرد: در هیچ کجای دنیا برای ترور و تروریسم اعتبار و ارزشی قائل نیستند و این حرکت بی ارزش بودن دشمنان این ملت را نشان داد.

وی بیان کرد: امروز به همگان ثابت شده که دشمن هرگز به دنبال حرکت رو به جلوی ملت ایران نیست و آنچه در رابطه با ملت ایران از زبان آنها مطرح می‌شود تنها یک بازی کثیف برای فریب است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: ترور نخبگان و اندیشمندان در این کشور انگیزه این ملت را برای حرکت رو به جلو افزایش داده و زمینه وحدت و همدلی بیشتر ملت را فراهم می‌کند.

وی تأکید کرد: از سویی انتقام قاطع و تنبیه سخت عاملان و آمران این جنایت به یک مطالبه عمومی تبدیل شده و انتظار می‌رود که این حرکت در زمان و موعد مناسب به خوبی انجام شود.

زهرایی اضافه کرد: نکته مهمتری که باید از این جنایت درس گرفت آن است که تکیه به غرب و بیگانه همیشه برای ملت ایران بی نتیجه بوده و نفعی نداشته است و غرب هرگاه توان ضربه زدن را داشته ضربه خود را وارد کرده است.

وی تصریح کرد: امروز بهتر از هر زمانی باید غرب پرستان در داخل کشور متوجه رفتار دوگانه و منفعت طلبانه و بدون سود غرب در این کشور بشوند و ملاحظه کنند که تکیه بر بیگانه نه تنها سودی برای این ملت نخواهد داشت بلکه جز ضرر و از دست رفتن سرمایه‌های مادی و معنوی نمی‌توان حساب دیگری بر روی آنها کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین در پایان یادآور شد: در کنار انتقام و تنبیه عاملان و آمران، باید به استفاده از ظرفیت‌های کشور برای آبادانی کشور توجه کنیم و نگاه صرف به مذاکره با دشمنان این ملت را کنار بگذاریم.

کد خبر 5085842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha