۱۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۴۷

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران:

تعهدات مالی نیروگاه نوشهر را عمل کردیم

تعهدات مالی نیروگاه نوشهر را عمل کردیم

ساری- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: این سازمان تمامی تعهدات مالی را برای پروژه نیروگاه زباله سوز نوشهر انجام داده است.

مفید غلامی راد در گفتگو با خبرنگار مهر درباره مسائل اعتباری ومالی نیروگاه نوشهر اظهار داشت: سازمان برنامه تعهدی برای پروژه پسماند ندارد با آنکه شهرداری درباره نیروگاه نوشهر قرارداد بسته اما تمامی اعتبارات را سازمان برنامه و بودجه داده است.

وی با اظهار اینکه از نظر سازمان برنامه و بودجه پروژه باید تکمیل شده باشد و ردیفش بسته شده باشد، افزود: در سفر اخیر رئیس سازمان برنامه و بودجه تعهدی برای نیروگاه داده نشده است.

وی با اظهار اینکه از نظر ما پروژه نیروگاه زباله سوز پایان یافته است و قراردادش را شهرداری منعقد و استاندار وقت امضا کرده است، ادامه داد: شهرداری طبق قرارداد مکلف است کار را انجام دهد و باید شهردار پاسخگو باشد درحالی اکنون مسئولیت‌ها را روی دوش دیگران می‌اندازد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی مازندران گفت: سازمان برنامه و بودجه تا پایان سال ۹۸ هرآنچه که از نظر مالی تعهد کرده بود را برای مسائل زیست محیطی و نیروگاه نوشهر عمل کرده است.

غلامی راد درباره رقم تخصیص داده شده به نیروگاه زباله سوز نوشهر گفت: فقط در سال قبل ۴۰ میلیارد تومان اعتبار پرداخت شده است.

به گزارش مهر، نیروگاه زباله سوز نوشهر قرار است تا پایان ماه جاری توسط رئیس جمهور افتتاح شود و تلاش شبانه روزی برای تکمیل آن در دست اقدام است.

کد خبر 5086356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha