۱۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۴۶

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

دانشمندان ایران در مسیر خود تردیدی ندارند/ انقلاب ثابت قدم است

دانشمندان ایران در مسیر خود تردیدی ندارند/ انقلاب ثابت قدم است

بجنورد- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با تاکید براینکه انقلاب در مسیر خود ثابت قدم است، گفت: جوانان و دانشمندان ایران لحظه ای در مسیر و حقانیت انقلاب تردید نمی‌کنند.

حجت الاسلام علی خادمی در گفتگو با مهر اظهار کرد: از سال ۸۸ و پس از نابودی فتنه دشمنان داخلی، کشور به مرحله تثبیت رسید و دشمن متوجه شد جمهوری اسلامی ایران با اقتدار به سمت پیشرفت علمی حرکت می‌کند لذا همه تلاششان بر این متمرکز شد که کشور را عقب مانده نگه دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: دشمنان می‌خواهند دانشمندان ما را بترسانند و بگویند اگر کسی وارد عرصه علمی شد و خواست ایران را به قطب قدرتمندی برساند با ما طرف است.

وی با اشاره به وضعیت خاورمیانه افزود: انقلاب اسلامی با رهبری پیامبرگونه امام راحل در صدور انقلاب بعد از ۳۰ سال موجی از بیداری ایجاد کرده و تا کرانه‌های دور تا آفریقا و آمریکای لاتین گسترش یافته و این خطر بزرگی برای دشمنان انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام خادمی اضافه کرد: امروز طرفداران اسلام و سربازان جبهه مقاومت اسلامی در خاورمیانه در برابر اسرائیل افتخار می‌آفرینند و در مقابل اسرائیل می‌خواهد بگوید من تا قلب دشمن می‌روم و در آنجا دست به ترور می‌زنم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی ترور شهید فخری زاده را مرتبط با دوره جدید آمریکا دانست و گفت: این کشور که ادعای کدخدایی می‌کند خودش دچار دو قطبی داخلی شده است.

وی افزود: در مقابل ملت راه خود را پیدا کرده و جوانان با الهام از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب خودشان ثابت‌قدم در مسیر انقلاب اسلامی پیش می‌روند؛ به‌گونه‌ای که مردم و دانشمندان ما لحظه‌ای در حقانیت این مسیر تردید پیدا نمی‌کنند.

حجت‌الاسلام خادمی در انتها گفت: دانشمندان و جوانان ما در مسیر دفاع از مظلومین ذره‌ای تردید نکرده و کوتاه نمی‌آیند؛ نه توقف می‌کنند و نه برمی‌گردند بلکه به مسیر راستین خود با قدرت ادامه می‌دهند.

کد خبر 5088376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha