۱۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۴۹

مسئول اداره راهداری خوشاب اعلام کرد:

افزایش کرایه در خوشاب غیرقانونی است/ برخورد با متخلفان

افزایش کرایه در خوشاب غیرقانونی است/ برخورد با متخلفان

سبزوار ـ مسئول اداره راهداری خوشاب با اعلام تخلف بودن افزایش کرایه، گفت: افزایش کرایه به بهانه کرونا و سوار کردن سه مسافر غیر قانونی است و با متخلفان برخورد می شود.

عباس رباط‌جزی، در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در پی اعتراضات مردمی طی هفته‌های اخیر برای افزایش کرایه‌های مسافران در مسیر سلطان‌آباد- سبزوار تا ۱۳ هزار تومان با ورود به این موضوع و مطرح کردن آن در فرمانداری خوشاب از افزایش کرایه‌ها جلوگیری شد.

مسئول اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خوشاب با تاکید بر اینکه از ابتدای سال ۹۹ دو مرتبه کرایه مسیر سلطان آباد به سبزوار ۴۶ درصد افزایش یافته و از شش هزار تومان به ۱۰ هزار تومان رسیده است، افزود: افزایش کرایه بیشتر از این به بهانه کرونا و سوار کردن سه مسافر غیر قانونی است و با متخلفان با معرفی به تعزیرات برخورد خواهد شد.

رباط‌جزی اضافه کرد: در ابتدای سال جاری با افزایش ۲۰ درصدی کرایه مسیر سلطان آباد- سبزوار کرایه این مسیر به ۸ هزار تومان رسید و در ادامه با بررسی موضوع با توجه به وضعیت کرونا و اجبار مسافران و رانندگان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید سه نفر مسافر در هر خودرو سوار می‌شدند که در جلسه آبان ۹۹ شهرستان خوشاب با افزایش کرایه ۲۶ درصدی موافقت شد و کرایه مسیر سلطان‌آباد سبزوار به ۱۰ هزار تومان افزایش یافت.

وی تصریح کرد: متأسفانه انجمن صنفی رانندگان شهرستان خوشاب در طی هفته‌های اخیر با دادن نامه‌ای به رانندگان به آنها تاکید کرده بود می‌توانند با رعایت مسائل بهداشتی و سوار کردن سه مسافر، کرایه نفر چهارم را از سه نفر دیگر دریافت کنند که تخلف آشکار بود و رانندگان با افزایش خودسرانه کرایه‌ها به ۱۳ هزار تومان برای هر نفر باعث نارضایتی مسافران و مردم شده بودند.

کد خبر 5088605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha