۱۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۹:۱۲

رئیس راهداری گناوه:

محور ساحلی گناوه - بوشهر تا اطلاع ثانوی مسدود است

محور ساحلی گناوه - بوشهر تا اطلاع ثانوی مسدود است

بوشهر - رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گناوه گفت: محور ساحلی گناوه - بوشهر به دلیل آبگرفتگی ناشی از بارندگی‌های شدید و طغیان رودخانه‌های فصلی بالادست تا اطلاع ثانوی مسدود شد.

سیدابوالحسن علوی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: محور ساحلی گناوه - بوشهر به دلیل آب گرفتگی ناشی از بارندگی‌های شدید و طغیان رودخانه‌های فصلی بالادست از ساعات پیش مسدود شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گناوه با اشاره به وضعیت راه‌های ارتباطی شهرستان بیان کرد: علاوه بر محور ساحلی گناوه به بوشهر، محور گناوه به برازجان (محدوده چهار روستایی به خلیفه‌ای) نیز مسدود است.

وی با اشاره به وضعیت راه‌های روستایی شهرستان تصریح کرد: محورهای روستایی تل تل - بقعه در بخش مرکزی و گاو سفید در بخش ریگ شهرستان گناوه نیز به دلیل آب گرفتگی و سیلاب تا اطلاع ثانوی مسدود است.

علوی با اشاره به خسارات وارده شده به زیرساخت‌های راه‌های شهرستان در اثر بارندگی اخیر اضافه کرد: بر اساس ارزیابی اولیه، توفان و بارندگی شدید صبح جاری خسارت به زیرساخت‌های راه‌های شهرستان وارد کرده‌است که تخریب تابلوهای اطلاعاتی و آب بردگی شانه‌های های جاده‌ها بخشی از این آسیب‌ها است.

وی با اشاره به اینکه با فروکش کردن طغیان رودخانه‌های بالادستی و پس از بازگشایی و فراهم شدن شرایط اطلاع‌رسانی خواهد شد افزود: اکیپ‌های راهداری و امدادی شهرستان برای اطلاع رسانی و راهنمایی رانندگان و کنترل ترافیک و ایمنی تردد به صورت شبانه‌روزی در حوزه استحفاظی محورهای مواصلاتی و ارتباطی شهرستان حضور دارند.

بارندگی شدید همراه با رعد و برق اوایل صبح یکشنبه در شهرستان گناوه باعث آب گرفتگی خیابان‌ها و معابر و مختل شدن تردد در این بندر و وارد شدن خساراتی به روستاهای بخش مرکزی این شهرستان شد.

بر اساس اعلام هواشناسی فعالیت سامانه‌های بارشی که از چهارشنبه هفته گذشته در استان بوشهر آغاز شده است تا اوایل روز دوشنبه هفته جاری ادامه دارد.

کد خبر 5089128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha