۱۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۵

هواشناسی لرستان اعلام کرد؛

حاکمیت جوی آرام در لرستان/ ۳۳ میلی‌متر باران در «شول آباد» بارید

حاکمیت جوی آرام در لرستان/ ۳۳ میلی‌متر باران در «شول آباد» بارید

خرم‌آباد- بر اساس اعلام هواشناسی لرستان، از بعدازظهر امروز تا عصر چهارشنبه حاکمیت جوی آرام و پایدار در استان پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل هواشناسی لرستان با صدور اطلاعیه ای در خصوص تحلیل شرایط جوی استان اعلام کرد که بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی و تصاویر ماهواره ای، سامانه بارشی در اوایل صبح امروز از جو استان خارج شد و از بعدازظهر امروز تا عصر چهارشنبه جوی آرام و پایدار در استان پیش بینی می شود.

از چهارشنبه شب تا صبح روز پنجشنبه با فعالیت موج های کم دامنه در اغلب نقاط بارش پراکنده باران و گاهی رعد و برق و در مناطق بادخیز افزایش سرعت وزش باد تا بازه نسبتاً شدید پدیده های غالب می باشند.

طی روزهای پنجشنبه و جمعه مجدداً جو آرامی در استان حاکم می باشد و از نظر نوسانات دمایی، طی ۲۴ ساعت آینده، دماهای شبانه کاهش می یابند.

همچنین‬ مجموع بارندگی های ۴۸ ساعت گذشته ایستگاه های هواشناسی لرستان اعلام شده است که بر این اساس، در خرم آباد ۱۹.۸ میلی‬ متر‬ باران، در‬ بروجرد ۱۱.۳ میلی‬ متر، ‬ در‬ الیگودرز ۹.۴ میلی‬ متر، در کوهدشت ۹ میلی‬ متر، ‬ در‬ پلدختر ۷.۷ میلی‬ متر، در دورود ۲۳.۶ میلی‬ متر‬ و‬ در‬ الشتر ۸ میلی‬ متر‬ باران‬ باریده‬ است.

میزان‬ بارش‬ ها‬ در‬ نورآباد ۱۰‬ میلی متر، در ازنا ۲۰.۹ میلی‬ متر، در‬ رومشکان ۶.۵ میلی‬ متر، ‬در سراب دوره ۱۱.۱ میلی‬ متر، ‬در ایمان اباد ۱۴.۷ میلی‬ متر، ‬ در‬ سیلاخور ۲۰.۱ میلی‬ متر، در‬ سپیددشت ۲۶.۸ میلی‬ متر، در ریمله ۱۸.۳ میلی‬ متر و در شول آباد ۳۳ میلی متر گزارش شده است.

کد خبر 5089887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha