۱۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۵۴

استاندار البرز مطرح کرد؛

آمادگی البرز برای پیشگیری و مقابله با بحران‌های احتمالی

آمادگی البرز برای پیشگیری و مقابله با بحران‌های احتمالی

کرج - استاندار البرز گفت: این استان برای پیش‌بینی، پیشگیری و مقابله با بحران‌های احتمالی، آمادگی لازم را دارد.

به گزارش مهر، عزیزالله شهبازی ظهر دوشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان البرز و بازدید از مانور مدیریت بحران اظهار کرد: ااین استان در موارد مختلفی استراتژیک بوده و در حوزه‌های بسیاری در سطح ملی ارائه خدمات می‌کند.

وی با اشاره به ظرفیت‌های بالای استان البرز بیان کرد: این استان شاهراه ارتباطی ۱۴ استان مختلف با تهران به شمار می‌رود، به این دلیل در موارد مختلف با حساسیت ویژه‌ای وارد عمل شده‌ایم و تمام پیش‌بین‌های لازم را انجام دادیم.

استاندار البرز با اشاره به اینکه این استان به واقع ایران کوچک است، تصریح کرد: کنترل و پایش راه‌های البرز برای کشور از اهمیت بالایی برخوردار است، چراکه این استان به طور مثال در ۲۹ آبان ماه سال جاری دو برابر تهران، تردد ورودی داشته و استان اول کشور محسوب شد، همچنین در ترددهای خروجی استان دوم کشور هستیم.

محورهای البرز بیشترین تردد کشور را دارند

وی افزود: محور کرج - چالوس و آزادراه‌های تهران - کرج و کرج - قزوین از اهمیت بالاتری برخوردار هستند و در اکثر مواقع دارای بیشترین تردد هستند.

شهبازی با بیان اینکه البرز در تمامی فصول سال نیازمند تدابیر ویژه‌ای است، تصریح کرد: به همین دلیل همواره در حال برنامه‌ریزی برای پیش‌بینی، پیگیری و مقابله با بحران‌های احتمالی هستیم.

وی گفت: با تمهیداتی که اندیشیده شد، اکنون استان البرز برای مقابله با بحران‌های احتمالی به‌واسطه بارش برف و باران و سایر بحران‌ها، آمادگی کامل دارد.

نقاط حادثه‌خیر البرز به صورت ویژه رصد شده است

استاندار البرز اظهار کرد: اکنون نیز مانوری برای بررسی میزان آمادگی و تجهیزات مورد نیاز برگزار شد.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های خدماتی همچون گاز نیز در آمادگی کامل به سر می‌برند، تصریح کرد: مدیران البرز پای کار و برخط هستند تا ایران کوچک را در مقابله با بحران‌های احتمالی مدیریت کنند.

شهبازی در پایان متذکر شد: نقاط حادثه‌خیر البرز به صورت ویژه رصد شده است و تدابیر لازم را در صورت احتمال بحران اندیشیده‌ایم.

کد خبر 5090020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha