۱۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۶:۱۵

استاندار البرز:

ابلاغ ارتقای چهارباغ به شهرستان در اولویت قرار گرفت

ابلاغ ارتقای چهارباغ به شهرستان در اولویت قرار گرفت

کرج - استاندار البرز گفت: ابلاغ ارتقای چهارباغ به شهرستان با پیگیری‌های صورت‌گرفته در اولویت طرح‌های توسعه‌ای کشور قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، عزیزالله شهبازی بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه افتتاح نخستین مزرعه زراعت چوب استان البرز که در ساوجبلاغ واقع شده است: پیگیری‌هایی صورت گرفته به ثمر نشست و توانستیم ظرف ۱۰ روز پس از تصویب طرح ارتقای بخش چهارباغ به شهرستان، ابلاغ این امر مهم را دریافت کنیم.

وی با اشاره به پیگیری‌ها و مکاتبات صورت‌گرفته در این باره بیان کرد: طی دو سال گذشته با احصا شرایط حاکم و همچنین لزوم توجه و امکانات و اعتبارات مستقل برای توسعه آن منطقه، پیگیری ویژه‌ای در راستای تحقق ارتقای چهارباغ انجام شد.

استاندار البرز با بیان اینکه ابلاغ ارتقای چهارباغ با پیگیری انجام‌شده در اولویت طرح‌های توسعه‌ای کشور قرار گرفت، تصریح کرد: خرسندیم که این بار نیز مقامات ملی به ویژه معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور به مطالبات توسعه‌ای البرز و پیگیری‌های نماینده دولت در استان پاسخ مثبت داده‌اند و ارتقای چهار باغ و اضافه شدن یک شهرستان دیگر به البرز ابلاغ شد.

تشکیل شهرستان چهارباغ شامل ۲ بخش مرکزی و رامجین

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس پیشنهاد شد که شهرستان چهارباغ در دو بخش مرکزی و رامجین و ۴ دهستان شامل چهاردانگه، عرب آباد خسروی، رامجین و اغلان تپه تشکیل شود.

شهبازی گفت: به طور قطع با ابلاغ این مصوبه مهم، شهرستان چهارباغ همانند ۶ شهرستان دیگر البرز چارت اداری مستقل و اعتبارات ویژه برای ارتقای زیرساخت‌ها را خواهد داشت و می‌توان برای مناطق آسیب پذیری همچون ملک آباد و مهدی آباد در این شهرستان، برنامه متمرکز و ویژه‌ای را در دستور کار قرار داد.

وی متذکر شد: این نوید را به مردم چهارباغ می‌دهیم که پس از مدت‌ها پیگیری، مطالبه آن محقق شد.

کد خبر 5090196

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • احمد IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
      1 0
      باسلام لطفا نماینده ساوجبلاغ .فرماندار .بخشدار و... هرچه زودتر تصمیمی برای بافت منطقه کنند چون بیش از پانزده سال است که بافت تغییر نکرده واهالی منطقه تحت فشار هستند برای تغییر کاربری زیرا بیشتر انها دارای سکونت 24 ساعته میباشند و جهاد باید تکلیف بناهای ساخته بیش از سه سال را مشخص کند تا تخریب نشوند