۱۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۵۲

سرپرست گمرکات خراسان‌جنوبی:

کالا در گمرک نباید معطل بماند/رایزنی برای ایجاد دروازه گمرکی

کالا در گمرک نباید معطل بماند/رایزنی برای ایجاد دروازه گمرکی

بیرجند-سرپرست گمرکات خراسان جنوبی با درخواست از تجار افغانستان برای رایزنی برای ایجاد دروازه گمرکی در خراسان جنوبی، گفت: کالا در گمرک نباید معطل بماند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن رحیمی‌زاده عصر دوشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل سابق و جدید گمرکات خراسان جنوبی اظهار کرد: خدمت در خراسان‌جنوبی در حقیقت یک افتخار برای من محسوب می‌شود.

سرپرست جدید گمرکات خراسان‌جنوبی با بیان اینکه کار در گمرک سختی‌های خاص خود را دارد، بیان‌کرد: با این وجود اطمینان دارم در کنار مردم خراسان‌جنوبی و با همدلی‌ها بهترین روزهای کاری خود را خواهم داشت.

رحیمی زاده با بیان اینکه زیرساخت‌های کار در مرز ماهیرود فراهم است، ادامه داد: انتظار من از مجموعه همکاران این است که در کمترین زمان به درخواست‌های صادرکننده خراسان‌جنوبی پاسخ داده شود.

وی با اشاره به اینکه بهترین روز کاری زمانی است که گره‌ی از کار مردم باز کنیم، یادآور شد: صادرکنندگان ما گاه با قوانین پیچیده رو به رو هستند که مشکلاتی را برای آنان ایجاد می‌کند ولی ما برای حل آن نهایت تلاش خود را خواهیم داشت.

سرپرست گمرکات خراسان‌جنوبی گفت: از تجار افغانستانی درخواست می‌کنم که برای ایجاد یک دروازه مشترک گمرکی در مرز ماهیرود و خراسان‌جنوبی مسئولان کشورشان رایزنی کنند.

رحیمی زاده با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های اقتصادی در کشور یادآور شد: استفاده از این ظرفیت‌ها نیازمند یک اتاق فکر است.

وی گفت: به هیچ وجه کالا نباید در گمرک به دلایل عدیده معطل بماند

کد خبر 5090237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha