۱۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۳۵

آیت الله علم‌الهدی مطرح کرد:

ضرورت بررسی وضعیت و حل مشکلات جانبازان همراه با بلندنظری

ضرورت بررسی وضعیت و حل مشکلات جانبازان همراه با بلندنظری

مشهد - نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: مشکلاتی برای جانبازان وجود دارد که باید این مشکلات با بلند نظری بیشتری بررسی و حل شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله علم الهدی در دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور بیان کرد: مشکلاتی برای جانبازان وجود دارد که دارای دو بخش است، اول مسئله جانبازانی است که هیچ مدرکی ندارند و نیازمند حمایت بنیاد شهید هستند، دوم مسئله اشتغال فرزندان جانبازان و ایثارگران است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: جانبازان ما با مشکلاتی مواجه هستند، برخی از این عزیزان با گذشت زمان عوارض جنگ بر وجودشان آشکار می‌شود. این بررسی وضعیت جانباز که هرچند ساله انجام می‌شود باید با بلند نظری بیشتری باشد.

امام جمعه مشهد مقدس اظهار کرد: شما عزیزان توسعه‌ای در کارها ایجاد کنید تا با تولید و ایجاد اشتغال از فرزندان جانبازان و شهدا استفاده کنید. اگر فردی مراجعه می‌کند و از دوران جبهه می‌گوید و مشکلاتش را بیان می‌کند، بنیاد شهید آن را بپذیرد تا جانباز عزیز ما به سختی نیافتد.

وی با اشاره به اینکه البته باید در این بین مراقب افراد سود جو هم که خودشان را به جای جانبازان جا می‌زنند، افزود: مسئولیت شما غیر از خدمت به جامعه ایثارگری و جانبازان در این استان، خادمی برای امام رضا (ع) است و امیدواریم این خدمات مورد نظر این امام باشد.

کد خبر 5090251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha