۱۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۹:۴۱

فرماندار بندرعباس:

هرگونه ساخت و ساز در سطح روستاها بدون مجوز دهیاری ها ممنوع است

هرگونه ساخت و ساز در سطح روستاها بدون مجوز دهیاری ها ممنوع است

بندرعباس - فرماندار بندرعباس گفت: هرگونه ساخت و ساز در سطح روستاها بدون اخذ مجوز از دهیاری ها ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری مهر، عزیزاله کناری با حضور غلامرضا رفیعی بخشدار فین در نشست هم اندیشی با دهیاران بخش مرکزی گفت: با شروع فصل بارندگی دهیاران باید هشدارهای لازم را به ساکنین در محدوده رودخانه ها بدهند تا هنگام بارندگی با مشکل مواجه نشوند.

وی گفت: هرگونه ساخت و ساز در سطح روستاها بدون اخذ مجوز و پروانه فعالیت از دهیاری ها ممنوع است و دهیاران نظارت لازم را در این زمینه داشته باشند.

این مقام مسئول بیان داشت: برگزاری هرگونه مراسمی که باعث ایجاد تجمع شود ممنوع و دهیاران در صورت مشاهده به بخشداران اطلاع تا بخشداران از طریق حوزه انتظامی از برگزاری آن مراسم جلوگیری نمایند و بانیان آن مراسم را به دستگاه قضا معرفی کنند.

کناری عنوان کرد: شرایط استفاده روستائیان گرامی از طرح های بیمه تکمیلی آتیه خانواده روستائیان فراهم شده و دهیاران بعنوان نمایندگان این بیمه اهالی روستا را برای پوشش بیمه ای این طرح بهرمند سازند تا مردم روستاها برای درمان خود نگران پرداخت هزینه نباشند و کلیه هزینه های درمان آنها در مراکز درمانی دولتی رایگان است.

نماینده عالی دولت در ادامه افزود: دهیاران در زمینه بیمه منازل و حوادث نیز ورود کنند و از طریق یکی از شرکت های بیمه منازل روستاها را تحت پوشش بیمه ای قرار دهند.

فرماندار بندرعباس در پایان گفت: کشاورزان برای خدمت گرفتن از حوزه آب منطقه ای دیگر نیاز به مراجعه حضوری ندارند لذا این فرایند از طریق سامانه ساماب با ارسال کد ملی و شماره ۶ رقمی پروانه به شماره ۱۰۰۰۱۸۱۱۱ و رمز پسورد انجام خواهد شد.

کد خبر 5090363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha