۶ تیر ۱۳۸۶، ۱۹:۴۰

مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس:

تیم فوتبال شاهین پارس با اقتدار می آید

تیم فوتبال شاهین پارس با اقتدار می آید

حمایت از تیم فوتبال شاهین بوشهر در راستای برنامه ها و کیاست های سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و به منظور تقویت و توسعه ورزش استان بوشهر صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، دکترسید عبدالجلیل رضوی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در مراسم امضای توافق نامه واگذاری امتیاز تیم فوتبال شاهین بوشهر به این سازمان با بیان مطلب فوق گفت: به عنوان یک ورزشکار بوشهری به دنبال راهکارهایی بودیم که ورزش استان بوشهر که از پتانسیل بالایی برخوردار بوده را از تنگناها خارج کنیم و به جایگاه واقعی خود برسانیم.

وی با اشاره به کسب موافقتنامه وزارت نفت برای حمایت از تیم فوتبال شاهین یادآور شد: ما در این خصوص نه تنها به باشگاه شاهین بلکه به تمام ورزش استان بوشهر فکر می کنیم و در آغاز راه این تیم را به عنوان اولویت اصلی کمک به ورزش استان مورد حمایت قرار داده و در این راستا چند برنامه مهم و اساسی خواهیم داشت و با قدرت در مسابقات فصل آینده شرکت خواهیم کرد.

رضوی ادامه داد: تاسیس آکادمی بین المللی فوتبال بوشهر که تا ماه آینده افتتاح خواهد شد، استحکام مربیان مجرب خارجی و مربیان با تجربه داخلی با هدف تربیت و پشتوانه سازی ورزشکاران مستعد استان، میزبانی تورنمنت های بین المللی و مسابقات منطقه ای و قاره ای در استان بوشهر و تاسیس مدرسه فوتبال با هدف تقویت فوتبال پایه در دره های نوجوانان و جوانان با حضور مدرسین بین المللی و اساتید مجرب کشوری از جمله برنامه های اساسی سازمان خواهد بود.

امتیاز تیم فوتبال شاهین بوشهر امروز طی مراسمی به مدت 10 سال به سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس واگذار شد. باشگاه شاهین پارس در رقابتهای لیگ دسته اول کشور حضور دارد.

کد خبر 509037

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha