۱۷ آذر ۱۳۹۹، ۲۰:۲۳

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی:

دو بانده شدن محور قیدار به همدان تردد را به ۳۰ هزار می رساند

دو بانده شدن محور قیدار به همدان تردد را به ۳۰ هزار می رساند

زنجان-نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی،به دو بانده کردن محور قیداربه همدان اشاره کردو گفت: با احداث و بهره‌برداری از این مسیر، روزانه۳۰ هزار تردد رخ می دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید البرز حسینی شامگاه دوشنبه در ستاد بازآفرینی شهر قیدار، با بیان اینکه شهرستان خدابنده به شدت در طرح اقدام ملی مسکن محروم بوده است، گفت: ۲۰ تا ۲۵ درصد درآمد شهرستان برای امرار معاش هزینه می‌شود و بقیه منابع مالی به دلیل نبود زیرساخت‌ها و امکانات از شهرستان خارج می‌شود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، گفت: معیارهای مناسب برای رشد ساختارهای اقتصادی باید تعریف شود و باید برای تحقق جهش در استان ظرفیت‌های خدابنده در نظر گرفته شود.

حسینی با بیان اینکه از نظر برخورداری از امکانات، حال خدابنده خوب نیست، ابراز داشت: پنج پهنه بافت فرسوده در شهر قیداروجود دارد.

وی ابراز کرد: این شهر از تصمیمات فنی آسیب دیده و به دلیل تغییر مدیران مطالعات خوبی که در گذشته برای طرح‌ها انجام شده، مغفول مانده و تکمیل نشده است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه سرانه تخت بیمارستانی خدابنده پایین است، افزود: شهرستان خدابنده ظرفیت‌های زیادی در حوزه‌های مختلف دارد.

حسینی با بیان اینکه در مطالعات توسعه‌ای این توانمندی‌ها دیده می‌شود و باید برای استفاده از آن‌ها برنامه‌ریزی شود، افزود: ۴۵ تا ۵۰ درصد جمعیت کشور در شعاع ۴۰۰ کیلومتری استان زنجان قرار دارد.

وی افزود: مطالعات نشان می‌دهد که باید در پوشش ساختاری شاخص‌های اقتصادی به درستی از این ظرفیت استفاده شود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، به دو بانده کردن محور قیدار _ همدان اشاره کردو گفت: با احداث و بهره‌برداری از این مسیر، روزانه ۲۵ تا ۳۰ هزار تردد می‌تواند در این محور انجام شود و امسال بالای دو هزار و ۶۰۰ میلیارد به حساب کشاورزان واریز شده و رشد اقتصادی آن عاید شهرستان نمی‌شود.

کد خبر 5090375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha