۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۲۵

شهردار شهریار:

شرایط ویژه برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهریار فراهم است

 شرایط ویژه برای سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهریار فراهم است

شهریار- شهردار شهریار از فراهم بودن بستر، شرایط و ویژگی‌های فوق‌العاده شهریار جهت سرمایه گذاری بخش خصوصی خبر داد.

بهروز کاویانی صبح امروز در حاشیه جلسه‌ای که با محوریت سرمایه گذاری با حضور اعضا شورای اسلامی شهر و معاونان برگزار شده بود در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: رویکرد مدیریت شهری توسعه و رونق اقتصاد شهری با محوریت سرمایه گذاری و نقش سرمایه گذاری شهری در توسعه و عمران شهری و ارتقا خدمات رسانی است و در همین راستا شهریار به دلایل جمعیتی، نزدیکی به کلان شهرهای تهران و کرج و موقعیت جغرافیایی شرایط مناسبی برای جذب سرمایه گذار و حضور بخش خصوصی در اجرای پروژه‌ها دارد.

وی ادامه داد: رفع موانع سرمایه گذاری و کاهش نظام بروکراسی اداری مورد تاکید مدیریت شهری در حوزه سرمایه گذاری شهری است و از این رو تکمیل پروژه‌های نیمه کاره شهری مورد تاکید است.

کاویانی با اشاره به پروژه سرمایه گذاری آریومال و ضرورت تسریع در عملیات عمرانی و تکمیل آن گفت: این پروژه مشارکتی به مساحت ۱۲۰۰ مترمربع در ۶ طبقه با کاربری اداری، تجاری، تفریحی و خدماتی با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی نیازمند توجه و رفع مشکلات و تسریع در اجرای عملیات عمرانی است تا در آینده نزدیک مورد بهره برداری و استفاده شهروندان قرار گیرد.

شهردار شهریار افزود: امیدوارم با همکاری شورای اسلامی شهر وبا تنظیم و تصویب متمم قرارداد و الحاقیه، مسیر اجرا و تکمیل این پروژه و سایر طرح‌های مشابه هموار گردد.

وی تصریح کرد: شرایط اقتصادی ایجاب می‌کند بیش از گذشته زمینه و بستر حضور سرمایه گذاری بخش خصوصی را در اجرای پروژه‌های شهری و عمرانی و تأمین منابع فراهم کنیم تا زمینه تحقق منابع درآمدی پایدار و رونق اقتصادی و ارتقا خدمات رسانی فراهم گردد.

کد خبر 5090827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • جابر شهبازی IR ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      0 0
      با سلام خدمت دست اندرکاران گرامی خیلی وقته یک پیشنهاد درنظرم هست که منو ول نمی کنه اگه از نظر کارشناسی مشکلی ایجاد نشه شهر های غرب تهران را جز خود تهران درتقسیم بندی محسوب کنید بدین معنی که الان تهران به ۲۲ مناطق تقسیم شده اگه بشه شهرهای غرب تهران را نیز جز مناطق تقسیم بندی کنید مثال شهر قدس منطقه ۲
    • جابر شهبازی IR ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۱
      0 0
      مثال شهر قدس منطقه ۲۳واندیشه منطقه ۲۴ وشهریار منطقه ۲۵ وغیره این کار باعث میشه اولا مردم شهرستان های تهران میل به مهاجرت به داخل تهران نداشته باشن ارزش ملک با تهران تقریبا براری کنه وصنایع واقتصاد از هر لحاظ پیشرفت قابل توجهی داشته باشه