۱۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۳:۵۰

استاندار بوشهر:

خسارت‌های سیل در وحدتیه جبران می‌شود/ برآوردها انجام شد

خسارت‌های سیل در وحدتیه جبران می‌شود/ برآوردها انجام شد

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: به منظور جبران خسارت‌های سیل‌زدگان در وحدتیه برآوردها انجام شده است و از ظرفیت همه دستگاه‌ها استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند ظهر سه‌شنبه در بازدید از مناطق سیل‌زده شهرستان دشتستان اظهار داشت: در حالی که میانگین بارش سالانه استان بوشهر حدود ۲۵۰ میلیمتر است، در دشتستان بارش ظرف دو ساعت ۱۶۰ میلیمتر بارندگی ثبت شده است.

وی اضافه کرد: این حجم بارش تبدیل به سیل شده است و بعد از این حادثه دستگاه‌های اجرایی مسئولان در منطقه حضور داشته و تقسیم کار انجام شده است.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه بیشترین خسارت‌های سیل اخیر در شهر وحدتیه بوده است، بیان کرد: خسارت‌هایی به دیگر نقاط استان و خصوصاً شهرستان دشتستان وارد شده است.

وی با اشاره به اینکه خسارت‌هایی به زندگی مردم در وحدتیه وارد شده است، ادامه داد: در اولین اقدام باید نسبت به لایروبی اقدام شود و پاکسازی محیط انجام شود و کمک‌ها در فاز بعدی است.

گراوند افزود: مشغول تقسیم کار هستیم تا دستگاه‌های حمایتی نیازمندی‌ها و آسیب‌های وارد شده به افراد تحت پوشش را شناسایی کرده و میزان آسیب‌های وارد شده را برآورد کرده و کمک‌های لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به بازدید معاون بنیاد مسکن کشور از مناطق سیل زده وحدتیه خاطرنشان کرد: در حوزه واحدهای مسکونی از ظرفیت بنیاد مسکن استفاده خواهد شد.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه خسارت‌های وارد شده به مردم برآورد شده است و چون دقیق نیست اعلام نمی‌کنیم، تصریح کرد: در حوزه راه، آب، برق و تأسیسات شهری و عمران روستایی خسارت‌هایی وارد شده که برآورد آن هم انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه بخش‌های اقتصادی از جمله کشاورزی نیز آسیب دیده است، اضافه کرد: قول‌هایی را گرفته‌ایم که در سریع‌ترین زمان نسبت به جبران خسارت‌ها اقدام شود.

گراوند افزود: ممکن است در چنین شرایطی کمبودهایی وجود داشته باشد ولی تاکید کرده‌ایم که کمک‌های لازم به همه آسیب‌دیدگان انجام شود.

کد خبر 5090895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha