۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۵۴

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان:

یک درصد از دانش آموزان استان سمنان استثنایی هستند

یک درصد از دانش آموزان استان سمنان استثنایی هستند

سمنان- مدیرکل آموزش‌وپرورش سمنان بابیان اینکه ۴۰ مرکز مستقل اختلال یادگیری در استان فعال است، گفت: یک درصد از دانش آموزان استان استثنایی هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد دستورانی ظهر چهارشنبه در آئین تجلیل از تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت دانش آموزان استثنایی استان سمنان به میزبانی آموزش‌وپرورش سمنان ضمن بیان اینکه یک درصد از دانش آموزان این استان استثنایی هستند، اظهار داشت: در حال حاضر ۴۰ مرکز مستقل اختلال یادگیری در استان فعال است.

وی با اشاره به اینکه ۲۵۰ مربی آموزش دانش آموزان استثنایی استان سمنان را بر عهده‌دارند، تصریح کرد: شناسایی استعداد و تقویت این دانش آموزان در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی، ورزشی و غیره در دستور کار است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان بابیان اینکه در این مراسم از ۱۰ نفر از دانش آموزان برگزیده استانی در کنکور سراسری، مسابقات ادبی، هنری، فرهنگی، قرآن و عترت تجلیل شد، خاطرنشان کرد: افزایش انگیزه دانش آموزان استثنایی برای کسب موفقیت‌های مختلف هدف از برگزاری این مراسم بود.

دستورانی گفت: در آینده نزدیک نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی و هنری دانش آموزان با نیازهای ویژه به‌صورت مجازی رونمایی می‌شود.

کد خبر 5091942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha