۱۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۴۱

شهردار گلسار خبر داد؛

پلمب ۴ واحد صنفی در شهر گلسار

پلمب ۴ واحد صنفی در شهر گلسار

ساوجبلاغ - شهردار گلسار گفت: چهار واحد صنفی در این شهر به خاطر تخلف از پروتکل‌های بهداشتی مهر و موم شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، گشت مشترک نظارتی ظهر چهارشنبه در قالب اجرای طرح شهید سلیمانی با هدف رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور مسئول واحد اصناف شهرداری، مسئول بهداشت محیط مرکز خدمات جامع سلامت گلسار، بسیجیان و نماینده کلانتری ۱۲ گلسار صورت پذیرفت.

در این گشت به تعدادی از صنوف تذکر داده شد و تعداد چهار واحد صنفی به دلیل عدم رعایت مصوبات ستاد کرونا و موارد بهداشتی پلمب شدند.

سید مهدی سادات‌رسول، شهردار گلسار در این رابطه اظهار کرد: این واحدهای صنفی به دلیل تخلفات مکرر با وجود هشدارهای مسئولان بهداشتی و عدم رعایت موارد مربوطه نسبت به پلمب و ارجاع پرونده‌های آنها به مراجع قضائی اقدام و همچنین در این گشت‌ها به تعدادی از واحدهای صنفی متخلف اخطار کتبی ابلاغ شد.

وی هدف از اجرای این طرح را نظارت کامل بر اصناف در راستای رعایت اصول بهداشتی و ارتقای امنیت اجتماعی عنوان کرد و گفت: کسب رضایت‌مندی شهروندان و کاهش شیوع ویروس کرونا از اولویت‌های ستاد مقابله با کرونا در شهر گلسار است.

شهردار گلسار در پایان متذکر شد: این اقدامات به منظور سلامتی خود مردم صورت می‌گیرد و ضمن قدردانی از صنوفی که همکاری نمودند از کسبه خواستار شد تا در اجرای این طرح با دستگاه‌های ذی‌ربط همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 5091955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha