۲۲ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۳۱

معاون خدمات شهری شهردار تبریز تاکید کرد؛

کاهش آسیب در مواقع بحران با رعایت دستورالعمل‌های عملیات زمستانی

 کاهش آسیب در مواقع بحران با رعایت دستورالعمل‌های عملیات زمستانی

تبریز- معاون خدمات شهری و اجرایی شهردار تبریز گفت: توجه به دستورالعمل‌های مدیریت عملیات زمستانی در شهر منجر به کاهش قابل توجه آسیب‌ها و مشکلات احتمالی در مواقع بحران خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا قربانیان تبریزی با اشاره به دستورالعمل‌های مدیریت عملیات زمستانی ابلاغی از سوی دفتر هماهنگی خدمات شهری سازمان شهرداری‌های کشور اظهار داشت: مهمترین بخش این ابلاغیه تشکیل ستاد عملیات زمستانی در شهرداری‌ها و تعیین اقدامات لازم قبل، حین و بعد از بارش‌ها و همچنین عملیات زمستانی در شهرها است.

وی افزود: شهرداری تبریز از چند سال گذشته با بهره مندی از شیوه‌هایی نوین، استفاده از روش‌های آسیب‌زا در مدیریت بارش برف و یخبندان را به حداقل رسانده است.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل مدیریت عملیات زمستانی وظایف و مأموریت‌های کلیه معاونت‌های مناطق، سازمان‌ها و در قبل، حین و بعد از بارش‌ها اعلام شده است و در این راستا همه موظفیم بر اساس تکالیف تعیین شده اقدام کنیم.

قربانیان در ادامه افزود: تمامی مناطق دهگانه باید خود را برای مواجهه با برف زمستانی آمادگی نموده و این اطمینان و آرامش خاطر را به شهروندان می‌دهیم که مجموعه شهرداری با آمادگی کامل به پیشواز زمستان خواهد رفت.

معاون شهردار تبریز با تاکید بر اهمیت عملیات زمستانی بخصوص عملیات پیشگیری و یخ زدایی خیابان‌ها اظهار داشت: با اجرای برنامه‌های پیشگیری از یخ زدگی معابر و یخ زدایی می تو ان از اثرات بعدی مانند؛ آسیب تأسیسات و معابر شهری جلوگیری کرد.

کد خبر 5093654

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha