۲۳ آذر ۱۳۹۹، ۱۴:۴۷

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مردم از عملکرد برخی مسئولان گلایه های فراوانی دارند

 مردم از عملکرد برخی مسئولان گلایه های فراوانی دارند

بیرجند-نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بابیان اینکه مردم از عملکرد برخی مسئولان گلایه های فراوانی دارند، گفت: در شرایط پیش رو دقت در نظارت ها به عنوان مطالبه مردمی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر یکشنبه در دیدار با مدیرکل جدید بازرسی خراسان جنوبی بیان کرد: در شرایط پیش رو دقت در نظارت ها یکی از خواسته های مردمی بوده که انتظار رفع این مطالبه را دارند.

وی با اشاره به گلایه های فراوان مردمی از عملکرد برخی مسئولان بیان کرد: مردم در سطح کشوری از ندانم کاری ها گلایه دارند و خواستارند مسئولان اجرایی در ریل قانونی حرکت کنند.

آیت الله عبادی نیروی انسانی را بزرگترین سرمایه هر کشور دانست و افزود: مردم از وضعیت بازار و گرانی ها و عدم نظارت ها گلایه مند هستند بنابراین نیروهای نظارتی باید بر اساس اصل دوستی به مدیران متخلف تذکر بدهند.

آیت الله عبادی با بیان اینکه نیروهای نظارتی نباید بگذارند مدیران و اداره ها فاسد شوند و بی قانونی رواج پیدا کند، اظهار کرد: اگر حراست در انجام وظایفش کوتاهی کند شاهد رسوایی مدیران در مسئولیت ها خواهیم بود و این امر آسیب های بزرگی به اقتصاد و تولید وارد می کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به رسالت های قوه قضاییه بیان کرد: عملکرد این قوه زمانی موثر است که به موقع تذکرها را داده و جلوی فساد را بگیرد.

وی با بیان اینکه برخورد آگاهانه جلوی خیانت ها را می گیرد، افزود: امروز ارتباطات فضای مجازی و نفوذ دشمن باعث شده تا لغزشگاه هایی در جامعه ایجاد شود.

آیت الله عبادی با بیان اینکه بیداری و هوشیاری بخش های نظارتی می تواند جامعه را سالم نگه داشته و از رشد فساد جلوگیری کند، افزود: اگر برخوردی از سوی متولیان صورت نگیرد، افراد امین هم دزد می شوند.

کد خبر 5094714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha