با حضور در مسجد جامع تهرانسر؛

بازدید رئیس سازمان تبلیغات از فعالیت های قرارگاه مردمی منطقه ۲۱

بازدید رئیس سازمان تبلیغات از فعالیت های قرارگاه مردمی منطقه ۲۱

حجت الاسلام و المسلمین قمی گفت: همت و همدلی مردم همواره در حل مسائل و رفع بحران‌ها و موانع پیشتاز بوده وباید قدراین زحمات دانسته شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با حضور در مسجد جامع تهرانسر از فعالیت‌های مردمی مدافعان سلامت منطقه ۲۱ تهران تقدیر و ابراز خرسندی کرد. وی گفت: همت و همدلی مردم همواره در حل مسائل و رفع بحران‌ها و موانع پیشتاز بوده و باید قدر این زحمات دانسته شود. قمی افزود: بر خود وظیفه دانستم تا از فعالیتهای همه جانبه نیروهای مردمی قدردانی نموده، خدا قوت بگویم و همراهی خود را با شما اعلام نمایم.

حجت الاسلام دانایی دبیر جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی تهران و دبیر قرارگاه مردمی مدافعان سلامت نیز گفت: برادر عزیزم سید محمد آغیلی به عنوان مسئول جبهه فرهنگی در منطقه ۲۱ و همه هم‌سنگران مخلص ایشان از همان روزهای اولیه شیوع بیماری کرونا با حضور مخلصانه خود سعی در رفع مشکلات نموده و بر تاب‌آوری مردم افزودند.

دبیر جبهه فرهنگی تهران از حضور حجت الاسلام والمسلمین قمی در این جلسه تقدیر کرد و گفت، این حضور مایه برکت و دلگرمی دوستان شد و از ایشان قدردانیم که با اخلاص و تواضع مثال‌زدنی ما را همراهی کرده‌اند.

در پایان از فعالان مردمی منطقه ۲۱ تهران تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 5094812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha