۲۴ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۵۱

شعبه ویژه زرتشتیان شورای حل اختلاف افتتاح شد

 شعبه ویژه زرتشتیان شورای حل اختلاف افتتاح شد

آیین افتتاح شعبه ویژه زرتشتیان شورای حل اختلاف با حضور مسئولان قضایی دادگستری استان تهران در انجمن زرتشتیان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، آئین افتتاح شعبه ویژه زرتشتیان شورای حل اختلاف با حضور رئیس حوزه ریاست دادگستری کل استان تهران، رئیس شورای حل اختلاف تهران و اختیاری نماینده زرتشتیان در مجلس، در انجمن زرتشتیان تهران برگزار شد.

حسن زاده معاون قضائی رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: افتتاح شورای حل اختلاف زرتشتیان می‌تواند به صورت پایلوت هم اجرا شود و اگر شرایط مساعد گردد، حتی در اصفهان نیز می‌توان این شورا را افتتاح کرد.

وی ادامه داد: افتتاح شورای حل اختلاف زرتشتیان گامی است برای اینکه همه امکانات بسیج خواهد شد تا در این نهاد قضائی، اقدامات خوبی انجام شود.

مهدوی معاون قضائی رئیس کل و رئیس شورای حل اختلاف استان تهران نیز گفت: این شورای حل اختلاف به این منظور راه اندازی شده که اگر زرتشتیان عزیز اختلافی داشته باشند، به صورت درون خانوادگی مشکلاتشان رفع شود.

وی ادامه داد: اگر سایر ادیان در استان تهران همچون کلیمیان و مسیحیان هم چنین درخواستی داشته باشند، ما درخواست آن‌ها را اجابت می‌کنیم.

در ادامه اختیاری نماینده زرتشتیان در مجلس شورای اسلامی گفت: هدف این شورا، حل اختلاف است نه اینکه پرونده‌ای به پرونده‌ها اضافه شود.

در پایان مراسم رونمایی از افتتاح شعبه زرتشتیان برگزار و اسامی اعضای منتخب این شورا اعلام شد.

کد خبر 5095505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha