۲۴ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۵۱

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان:

اختصاص ۱۵میلیارد تومان اعتبار برای پروژه مجتمع آموزشی فرهنگی سرخه

اختصاص ۱۵میلیارد تومان اعتبار برای پروژه مجتمع آموزشی فرهنگی سرخه

سمنان- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان بابیان اینکه پروژه مجتمع آموزشی فرهنگی سرخه در چهار طبقه احداث می‌شود، گفت: ۱۵ میلیارد تومان اعتبار برای این طرح اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید هژبری بعدازظهر دوشنبه در جلسه بررسی مشکلات پروژه مجتمع آموزشی، فرهنگی ۲۴ کلاسه سرخه به میزبانی فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: در فاز اول پروژه احداث مجتمع آموزشی فرهنگی ۲۴ کلاسه سرخه شش میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت.

وی با اشاره به پیگیری مسئولان و استفاده از ظرفیت‌های اعتباری ملی خاطرنشان کرد: این میزان اعتبار به ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ارتقا یافت و اکنون این پروژه ازجمله اقدامات اولویت‌دار واصلی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با تأکید بر اینکه این مجتمع در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع ساخته می‌شود، یادآور شد: این پروژه در چهار طبقه و ۲۴ کلاس با معماری اصیل ایرانی و بومی منطقه احداث‌شده است.

هژبری بابیان اینکه چهار مقطع تحصیلی در مجتمع فرهنگی آموزشی سرخه ساماندهی می‌شود، افزود: در این پروژه همچنین استاندارد مدیریت سبز با ویژگی استفاده از جمع‌آوری و تصفیه آب باران اجرایی شده است.

وی گفت: مشکلاتی در بحث محوطه‌سازی، صدور سند و انشعابات طرح وجود دارد که نیاز است با ورود دستگاه‌های اجرایی متولی امر برطرف شود.

کد خبر 5095795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha