۲۴ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۱۹

محمود فکری:

فعلا به صدرنشین چیزی نمی‌دهند/ امیدوارم استقلال قهرمان آسیا شود

فعلا به صدرنشین چیزی نمی‌دهند/ امیدوارم استقلال قهرمان آسیا شود

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران درباره حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا گفت: امیدوارم استقلال قهرمان آسیا شود و ستاره سوم را به دست بیاورد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال روز گذشته موفق شد در هفته ششم لیگ برتر فوتبال مقابل شهرخودرو با دو گل به پیروزی برسد و به صدر جدول لیگ صعود کند.

محمود فکری در حاشیه تمرین ظهر امروز تیم فوتبال استقلال درباره صدرنشینی استقلال، گفت: تشکر می‌کنم از تمامی بازیکنانم که تلاش زیادی کردند تا بتوانیم برابر شهر خودرو به پیروزی رسیده و صدرنشین شویم.

وی افزود: کم و کاستی‌ها زیاد بوده و مشکلات از سالهای قبل هم در تیم وجود دارد اما خوشحالم که به صدر جدول رفتیم. البته چه الان و چه در نیم فصل به صدرنشین چیزی نمی‌دهند اما خوشحالم که این اتفاق رخ داد تا شرایط روحی و روانی تیم بهتر شود.

سرمربی استقلال ادامه داد: بچه‌ها تلاش کردند اتفاق خوبی افتاد تا توانستیم سه امتیاز این دیدار را به دست بیاوریم. البته هر چه زمان بگذرد کار ما هم بهتر می‌شود و ما به دنبال این هستیم که ساختارسازی و شخصیت سازی در تیم داشته باشیم که امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

فکری در پاسخ به سئوالی مبنی بر دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا با حضور پرسپولیس گفت: با فضایی که در فوتبال ما حاکم است، سخت است که تیم‌های کشورمان به فینال برسند و قهرمان شوند. حریفان تیم‌های کشورمان تا دندان مسلح هستند و امکانات زیادی دارند.

سرمربی استقلال تصریح کرد: بودجه یک بازیکن تیم‌های خارجی به اندازه کل یک تیم ایرانی ارزش دارد. البته بازیکنان ایران با غیرت و استعداد خود این کاستی‌ها را جبران می‌کنند. امیدوارم تیم‌های ما از جمله خود استقلال به قهرمانی آسیا برسند و ما بتوانیم ستاره سوم را به دست بیاوریم.

کد خبر 5095798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha