طی پیامی خواستار شد؛

درخواست نوری مالکی از جوانان عراقی برای مشارکت گسترده در انتخابات

درخواست نوری مالکی از جوانان عراقی برای مشارکت گسترده در انتخابات

رئیس ائتلاف دولت قانون عراق امروز سه شنبه در پیامی خواستار مشارکت فعال و گسترده جوانان عراقی در انتخابات زودهنگام پارلمانی که قرار است ، ششم ژوئن سال آینده میلادی برگزار شود، شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری نون، رئیس ائتلاف دولت قانون عراق امروز سه شنبه در پیامی خواستار مشارکت فعال و گسترده جوانان عراقی در انتخابات زودهنگام پارلمانی که قرار است، ششم ژوئن سال آینده میلادی برگزار شود، شد.

«نوری مالکی» در پیامی خطاب به جوانانی که برای اولین بار در انتخابات آتی شرکت می کنند، از کسانی که هنوز کارت هوشمند بیومتریک جدید دریافت نکرده اند، خواسته است برای صدور مجدد آن به مراکز صدور این کارت ها مراجعه کنند.

مالکی در این پیام آورده است: ای جوانانی که برای اولین بار در انتخابات شرکت خواهید کرد، برایتان آینده درخشانی را از طریق مشارکت گسترده در این انتخابات و شور و هیجان ملی به خاطر عراق و همه عراقی ها آرزو می کنم.

وی از کسانی که برای شرکت در انتخابات آتی هنوز کارت هوشمند بیومتریک دریافت نکرده اند خواست که هرچه سریعتر نسبت به صدور مجدد کارت بیومترک هوشمند اقدام کنند تا قادر به رای دادن در انتخابات باشند چون بدون این کارت نمی توان در انتخابات شرکت کرد.

مالکی تاکید کرد: مشارکت در انتخابات آینده به معنای مشارکت در انتخاب پارلمانی مسئول و مقتدر و دولتی ملی، باکفایت و قوی است که قادر به ارائه خدمات، حفظ حاکمیت کشور و پیشبرد خواسته ها بوده، حافظ امور کشور و بندگان باشد و عراق را در ردیف سایر کشورهای جهان قرار دهد.

کد خبر 5096807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha