۲۶ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۵۲

کشف ۳۸۵ میلیارد تومان کالای قاچاق در طرح پلیس امنیت اقتصادی

کشف ۳۸۵ میلیارد تومان کالای قاچاق در طرح پلیس امنیت اقتصادی

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از اجرای طرح مبارزه با قاچاق و احتکار کالا با اولویت کالاهای اساسی و کشف ۳۸۵ میلیارد تومان انواع کالای قاچاق و احتکار شده و دستگیری ۱۲ نفر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی گفت: در راستای مبارزه بی‌امان و تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ناامن کردن انبارهای دپوی کالا این پلیس طی ۴۸ ساعت گذشته اقدام به اجرای در طرح استانی مبارزه با قاچاق و احتکار کالاهای اساسی و هدف کرده است.

این طرح با استعداد ۱۴ اکیپ خودرویی ۴ نفره متشکل از معاونان دادستان شهرستان ری و نمایندگان اداره صمت شهرستان ری انجام گرفت.

وی بیان کرد: از ۱۱۰ باب انبار مجاز و غیر مجاز دپوی انواع کالا در شهرستان ری و تهران بازرسی شد.

در بازرسی تعداد یک میلیون و ۲۰۰ هزار قلم انواع کالای قاچاق و حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ تن مواد اولیه پتروشیمی، حدود ۶۷ تن روغن خوراکی، حدود ۱۰ تن برنج خارجی، ۴۰۰ تن کاغذ، حدود ۴۵۰ هزار قلم انواع لوازم یدکی و لاستیک احتکار شده کشف و توقیف شد.

به گفته رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران ارزش حدودی کالاهای مکشوفه ۳۸۵ میلیارد تومان بود و در این زمینه ۱۲ متهم دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از هموطنان خواست در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا موضوع را از طریق فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 5097834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha