۲۷ آذر ۱۳۹۹، ۸:۱۳

رئیس تبلیغات اسلامی بندرگز:

سردار سلیمانی متعلق به همه آزادی خواهان جهان است

سردار سلیمانی متعلق به همه آزادی خواهان جهان است

بندرگز- رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرگز گفت: سردار سلیمانی فقط مختص به ایران نیست بلکه متعلق به همه مسلمان آزادی خواهی در جهان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام جعفر کوهستانی اظهارکرد: بیش از ۳۰ ویژه برنامه مراسم سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در شهرستان بندرگز در حال برگزاری است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرگز در ادامه با اشاره به فرا رسیدن ۱۳ دی ماه سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: مکتب سردار حاج قاسم مکتب عاشورا، مکتب امام و رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: سردار سلیمانی فقط مختص به ایران نیست بلکه متعلق به همه مسلمان آزادی خواهی در جهان است.

کوهستانی تصریح کرد: سردار سلیمانی مالک اشتر به غایت ولایتمداری بود که به رهبر و مقتدای خویش عشق می‌ورزید و نگاه او به عنوان یک افسر رشید لشکر اسلام به ولی امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا تنها از حیث رعایت سلسله مراتب نظامی نبود بلکه نگاهی بس فراتر داشت و به همین جهت عبارت مالک اشتر ولایت در وصف او به کار برده می شود.

وی در ادامه با بیان گزارشی از روند اجرای فعالیت های عملیات سردار سلیمانی در شهرستان ولایت مدار بندرگز افزود: این ستاد از تاریخ ۱۳ آبان به طور رسمی فعالیت های خود را در شهرستان آغاز کرده است و علی رغم شیوع بیماری کرونا این ستاد با رعایت پروتکل بهداشتی فعالیت های خوبی در فضای مجازی، منازل، محافل مذهبی، تشکل های دینی داشته است.

کوهستانی با اشاره به خدمات خوب و ارزنده فرهنگی، اجتماعی، تبلیغی و قرآنی تشکل های مردمی و شبکه تبلیغ این شهرستان اظهارکرد: توزیع بسته های معیشتی، تهیه و توزیع نان به نیارمندان، دیدار و دلداری از خانواده های متوفیان کرونا، دیدار با خانواده شهدا، غبارروبی و نثار فاتحه مزار شهدای گمنام، اهدا لوازم التحریر به دانش آموزان نیازمند، توزیع ماسک و لوازم بهداشتی، توزیع غذای گرم به نیازمندان، اجرای مسابقه فرهنگی وصیت نامه سردار دل ها، نشر محتوا در فضای مجازی، گروه بندی در ختم قرآن و فرستادن صلوات در فضای مجازی، ترویج نماز جماعت در منازل، ادعیه در منازل و مساجد و غیره از دیگر فعالیت های صورت گرفته در این ستاد بوده است.

کد خبر 5097930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha