۲۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۲۱

فرمانده مرزبانی کردستان خبر داد؛

کشف ۳۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز رسمی باشماق

کشف ۳۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز رسمی باشماق

سنندج- فرمانده مرزبانی استان کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون با اشرافیت نیروهای مرزبانی بر فعالیت های بازارچه مرزی باشماق بیش از ۳۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شده است.

سردار علیرضا مرزبانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی، نیروهای مرزبانی شعاع ۵۰ متری بازارچه مرزی باشماق مریوان را زیر رصد عملیاتی دارند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون اقلام مختلفی به این بازارچه قاچاق شده و افراد متهم دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده مرزبانی استان کردستان اعلام کرد: در این مدت بیش از ۳۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در بازارچه مرزی باشماق کشف و ضبط شده است و برای افراد متخلف پرونده قضائی تشکیل شده است.

سردار مرزبانی افزود: در این مدت ۱۴ هزار عدد قطعه یدکی ماشین و موتورسیکلت، بیش از ۳۳ هزار کیلوگرم اقلام خوراکی ،۸۰ هزار قلم کالای پزشکی و بیش از ۴ هزار قلم دارو قاچاق کشف و ضبط شده است.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون قاچاقچیان قصد قاچاق ۲۵ میلیون دینار عراقی و ۳۹ هزار دلار به همراه ۶ کیلوگرم طلا و ۲۴ کیلوگرم نقره جات را داشتند که با هوشیاری نیروهای مرزبانی از اقدام غیر قانونی آنها جلوگیری به عمل آمد.

فرمانده مرزبانی استان کردستان از کشف ۵۴۲ هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی و ۵ هزار و ۹۷۱ دستگاه انواع لوازم آشپزخانه به عنوان دیگر موفقیت‌های نیروهای مرزبانی در مقابل قاچاقچیان در سال جاری نام برد.

کد خبر 5098016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha