۲۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۷:۲۴

رئیس پارک علم و فناوری کرمانشاه خبر داد:

فعالیت بیش از ۲۵۰ واحد فناوری در پارک علم و فناوری کرمانشاه

فعالیت بیش از ۲۵۰ واحد فناوری در پارک علم و فناوری کرمانشاه

کرمانشاه- رئیس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه گفت: بیش از ۲۵۰ واحد فناوری در پارک علم و فناوری کرمانشاه فعالیت دارند و تعدادی محصولات خود را به خارج از کشور صادر می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیامک آزادی ظهر امروز در مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر استان کرمانشاه، ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته برای توسعه اکو سیستم فناوری استان، اظهار کرد: جایگاه قابل توجه امروز استان در حوزه فناوری، مرهون تلاش‌های تمامی بازیگران و نقش آفرینان این عرصه است.

وی با اشاره به ساختار و زیر ساخت‌های فناوری استان کرمانشاه افزود: مهم‌ترین فعالیت صورت گرفته در سال‌های اخیر تحت عنوان برج فناوری استان است که در دی ماه امسال افتتاح خواهد شد.

رئیس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه با اعلام فعالیت بیش از ۲۵۰ واحد فناوری در مجموعه پارک علوم و فناوری تصریح کرد: شرکت‌های قابل توجهی در استان وجود دارند که به طور شاخص در کشور در حال فعالیت هستند و حتی محصولات خود را به خارج از کشور صادر می‌کنند.

آزادی با اشاره به محدودیت‌های به وجود آمده به سبب شیوع ویروس کرونا بیان کرد: نمایشگاه هفته پژوهش امسال، امروز با حضور معاونت استانداری افتتاح و به صورت مجازی برگزار می‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری در مورد شرکت گنندگان در این نمایشگاه گفت: بیش از ۳۵ دستگاه اجرایی و دانشگاه و مراکز رشد در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند و محصولات خود را ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: در مقابل محدودیت‌های ایجاد شده برای برگزاری این نمایشگاه امتیازاتی نیز به وجود آمده است و به طور مثال تعداد شرکت کنندگان از سایر نقاط استان افزایش یافته و محصولات خود را به نمایش گذاشته‌اند.


 

کد خبر 5098164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha