۲۷ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۳۶

امام جمعه بندر گناوه:

ظرفیت فضای مجازی و سایبری در حوزه تبلیغات استفاده شود

ظرفیت فضای مجازی و سایبری در حوزه تبلیغات استفاده شود

بوشهر - امام جمعه بندر گناوه با تاکید بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی و سایبری در حوزه تبلیغات گفت: کارهای تبلیغی باید با رویکرد اختصار و افاده انجام شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالهادی رکنی حسینی عصر پنجشنبه در دیدار مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار داشت: استفاده از فضای مجازی و سایبری در حوزه تبلیغات اهمیت بسیار بالایی دارد.

وی افزود: باید از همه ظرفیت‌ها برای به انجام رساندن مطالبات رهبری در حوزه دین و فرهنگ از طریق ارتباط‌گیری مسئولین امر با مردم، رفع موانع تبلیغ، فرصت‌سازی در برنامه‌های دینی و نوآوری در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی استفاده کنیم.

حجت‌الاسلام رکنی حسینی بر لزوم تقویت مساجد به عنوان یک سنگر راهبردی تأکید کرد و افزود: موضوع تضعیف باورها و اعتقادات دینی مردم در شرایط امروزی بزرگ‌ترین معضل جامعه جهانی و انسانی است که باید با برنامه‌ریزی و همگرایی مجموعه‌های فرهنگی در راستای رفع تضعیف در دستور کار قرار گیرد.

امام جمعه بندر گناوه به نقش مهم بیانیه گام دوم انقلاب در توسعه و پیشرفت نظام اسلامی اضافه کرد: همه باید با هم نسبت به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب جامه عمل بپوشانیم و زمینه تحقق این مهم را فراهم کنیم.

وی در رابطه با عملیات فرهنگی – اجتماعی شهید حاج قاسم سلیمانی در گناوه گفت: با آغاز طرح جامع هوشمند کرونایی از اول آذر امسال، چندین برنامه توسط ستاد مقابله با این ویروس در سطح این شهرستان انجام شد.

رکنی حسینی افزود: طرح‌هایی از جمله کنترل مبادی ورودی و خروجی و محدودیت‌های رفت و آمد، نظارت مجموعه‌های اجرایی و هیئت‌های مذهبی و بسیج در حوزه سلامت و رسیدگی به معیشت اقشار ضعیف جامعه اجرا شد که نتایج خوبی دربرداشته است.

در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر از حسن نیت امام جمعه بندر گناوه کمال تقدیر و تشکر را به عمل آورد و از حمایت‌های معنوی و اجتماعی وی تشکر کرد.

کد خبر 5098401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha