۲۸ آذر ۱۳۹۹، ۱۲:۴۳

طی بیانیه ای اعلام شد؛

بی بصیرتی و دنیا طلبی ۲ عامل اصلی انحراف انسان

بی بصیرتی و دنیا طلبی ۲ عامل اصلی انحراف انسان

کرمانشاه- در پی سخنان موهن شیخ محمود امجد، اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بیانیه‌ای در اعتراض به این سخنان موهن صادر کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی سخنان موهن شیخ محمود امجد، اداره کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بیانیه‌ای به شرح زیر در اعتراض به این سخنان موهن صادر کرده است.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله القاصم الجبارین

متأسفانه در روزهای اخیر در پی اعدام یک عنصر فاسد و تروریست که کمر همت خود را برای نابودی اقتصاد و امنیت کشور بسته بود با واکنش‌های متعددی روبرو شد.

در بین این افراد، شخصی که ۴۰ سال خود را به عنوان استاد اخلاق، شاگرد حضرت امام و تابع رهبر می‌دانست با مفتی‌های وهابی و تروریست‌ها همنوا شده و اعدام این مفسد فی الارض را محکوم نمود، استادی که در خارج کشور حضور دارد و به عنوان یک امام جماعت چند نفره است.

بی بصیرتی و دنیا طلبی دو عامل اصلی انحراف انسان از صراط مستقیم است.

رهبر معظّم انقلاب: «خاک بر سرِ آن عالم اعلم و افقه! خاک بر سرِ آن عالِمی که قلباً خوشحال شود از این‌که ببیند رادیوهای دشمنان اسلام، در مقابل نظام اسلامی، از او تمجید و تعریف می‌کنند! باید گریه کند! حالا گیرم از لحاظ فقاهت و علم هم خیلی بالا باشد، که آن هم علم نیست، جهل است. نور نیست، ظلمت است.»

آقای شیخ محمود امجد، شما را چه شده است که با منافقین و سلطنت طلبان هم صدا شده‌اید و از یک عنصر فاسد که فسادش بر همگان محرز شده است دفاع می‌کنید و با قرار گرفتن در صف دشمنان در پی حمله به رهبری هستید؟

سوالی که اینجا مطرح می‌شود این است که آیا آقای امجد عقلش از کار افتاده است که زم مهدور الدم و مفید فی الارض را شهید خطاب کرده یا که حافظه‌اش را از دست داده است که آقای زم چه خود فروخته و فاسدی بوده؟؟؟ استاد اخلاق پیش کش انسان باشیم.

و اینجا است که جای شهید با جلاد عوض می‌شود و افرادی که تمام قد در مقابل نظام و انقلاب و امام و رهبری ایستاد ملقب به شهید گردد اما آنهایی که جان خود را در راه دین و انقلاب و اسلام و حمایت از ولایت در طبق اخلاق نهاده جلاد معرفی شود.

چه زیبا فرمود امام خمینی (ره) که جهنم از بوی تعفن آخوند فاسد در عذاب است.

و در پایان ضمن محکوم کردن اینگونه سخنان سخیف و موهن که جز از حنجره‌های فریب خورده و چهره‌های ظاهرالصلاح بیرون نمی‌آید اعلام می‌دارد ملت انقلابی کرمانشاه همچون چهل سال گذشته برای دفاع از ارزش‌ها در میدان حضور دارد و حتماً محاکمه این شیخ فریب خورده را دنبال خواهیم کرد.

کد خبر 5098642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha