با یورش به تظاهرات در کرانه باختری؛

نظامیان صهیونیست دهها فلسطینی را به شدت زخمی کردند

نظامیان صهیونیست دهها فلسطینی را به شدت زخمی کردند

نظامیان رژیم صهیونیستی با یورش به تظاهرات شهروندان فلسطینی علیه این رژیم در کرانه باختری دهها نفر از آن ها را به شدت زخمی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه العهد، اقدامات خصمانه نظامیان صهیونیست علیه شهروندان فلسطینی در اراضی اشغالی ادامه دارد. طبق آخرین اخبار، شهروندان فلسطینی در اعتراض به سیاست های نژادپرستانه رژیم صهیونیستی دست به برگزاری تظاهرات در کرانه باختری زدند.

بر اساس این گزارش، تظاهرات شهروند فلسطینی در منطقه «کفر قدوم» برگزار شد. با این حال، صهیونیست ها با یورش وحشیانه به تظاهرات کنندگان اقدام به ضرب و شتم آنها کردند. نظامیان صهیونیست از گلوله های جنگی علیه تظاهرات کنندگان استفاده کردند.

شاهدان عینی اعلام کردند که نظامیان صهیونیست در جریان یورش به تظاهرات فلسطینیان از گازهای اشک آور نیز علیه آنها استفاده کردند. وزارت بهداشت فلسطین از زخمی شدن دهها شهروند فلسطینی در جریان درگیری با صهیونیستها خبر داد.

در همین حال، گفته می شود که نظامیان صهیونیست در جریان درگیری ها در منطقه کفر قدوم شماری از شهروندان فلسطینی را نیز بازداشت کرده اند. پیشتر نیز کمیته رسیدگی به امور اسرای فلسطینی با صدور بیانیه‌ای به ارائه گزارشی از اقدامات سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطینی در اراضی اشغالی پرداخت. کمیته مذکور در بیانیه خود اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی طی ماه گذشته میلادی یعنی ماه نوامبر بیش از ۴۰۰ شهروند فلسطینی را در نقاط مختلف اراضی اشغالی بازداشت کردند.

کمیته رسیدگی به امور اسرای فلسطینی همچنین عنوان کرد که در حال حاضر بیش از ۴ هزار اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به سَر می بَرند که عمدتاً بدون محاکمه به زندان افتاده‌اند.

کد خبر 5098984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha