۲۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۵:۱۶

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

آمادگی مراکز امدادی و اسکان اضطراری تهران در صورت وقوع پس لرزه

آمادگی مراکز امدادی و اسکان اضطراری تهران در صورت وقوع پس لرزه

معاون عملیات سازمان امداد و نجات گفت: تمامی مراکز امداد و نجات، هلال احمر و مراکز اسکان اضطراری هلال در صورت وقوع هرگونه حادثه یا پس لرزه، در آمادگی کامل برای امدادرسانی هستند.

محمد باقر محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره بر وقوع زمین لرزه در شرق استان تهران گفت: حوالی ساعت ۳ بامداد روز شنبه ۲۹ آذرماه زلزله‌ای به بزرگی ۴ ریشتر شهرستان دماوند و شرق تهران را لرزاند.

وی با بیان اینکه این زلزله در عمق ۸ کیلومتری زمین رخ داده است، عنوان کرد: بلافاصله پس از وقوع حادثه ۲ تیم ارزیاب سازمان امداد و نجات به محل وقوع حادثه اعزام شدند اما تاکنون هیچ گزارشی از خسارات مالی و جانی نداشته‌ایم.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات با تاکید بر آمادگی کامل نیروهای امدادی برای حوادث تصریح کرد: تمامی مراکز امداد و نجات، هلال احمر و مراکز اسکان اضطراری هلال در صورت وقوع هرگونه حادثه یا پس لرزه، در آمادگی کامل برای امدادرسانی هستند و جای نگرانی برای شهروندان وجود ندارد.

محمدی ادامه داد: با توجه به آغاز طرح زمستانه امدادی هلال احمر و افزایش آمادگی نیروهای امدادی، انجام هرگونه عملیات امدادی در استان تهران در دیگر استان‌ها با قوت بیشتر انجام خواهد شد.

کد خبر 5099451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • . IR ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
      0 0
      آقا خواهشا یکی بگه این زلزله اصلی بود یا پیش لرزه یا پس لرزه تو اردیبهشت؟؟؟