۲۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۸:۱۷

فینال لیگ قهرمانان آسیا - قطر

جشن قهرمانی اولسان با نورپردازی ورزشگاه جام جهانی

جشن قهرمانی اولسان با نورپردازی ورزشگاه جام جهانی

جشن قهرمانی اولسان هیوندای کره جنوبی با نورپردازی ورزشگاه محل برگزاری بازی زیبایی منحصر بفردی ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار فینال هجدهمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا که سی و نهمین فینال مسابقات باشگاهی قاره کهن به حساب می‌آید از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه امروز شنبه به قضاوت عبدالرحمن ابراهیم از قطر در ورزشگاه الجنوب دوحه آغاز شد که این دیدار با برتری ۲ بر یک تیم اولسان به پایان رسید. مهدی عبدی (۴۵) برای پرسپولیس گل زد. و جونیور (۴۵+۳ پنالتی و ۵۵ پنالتی) برای اولسان گل زد.

* بازیکنان اولسان همچون جونیور نگرائو و دوجائه پس از سوت پایان بازی اشک شوق ریختند تا خوشحالی خود را از رسیدن به مهم‌ترین جام باشگاهی قاره کهن نشان دهند.

* «بیت‌گارام» به عنوان ارزشمندترین بازیکن جام از تیم اولسان هیوندای کره جنوبی انتخاب شد.

* عبدالرزاق حمدالله مهاجم النصر عربستان با هفت گل زده به عنوان آقای گل این رقابت‌ها انتخاب شد.

* جیانی اینفانتینو رئیس فیفا، شیخ سلمان رئیس AFC و مدیر اجرایی ورزش کشور قطر پس از نصب فوری جایگاه قهرمان در این محل حاضر شدند و بدون دست دادن با اعضای تیم اولسان به آنها تبریک گفتند.

* اعضای تیم فوتبال اولسان هیوندای طبق پروتکل‌های بهداشتی کمیته مسابقات لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ مدال‌های طلای خود را از داخل یک جعبه برداشتند.

* تیم فوتبال اولسان هیوندای با قهرمانی در این رقابت‌ها جایزه ۴ میلیون دلاری را دریافت می‌کند. همچنین پرسپولیس نیز پاداش دو و نیم میلیون دلاری خود را دریافت می‌کند.

* جشن قهرمانی اولسان بدون حضور افراد غیرورزشی و با نورپردازی بسیار زیبا و مجهز ورزشگاه الجنوب دوحه قطر که قرار است دیدارهای جام جهانی ۲۰۲۲ را نیز میزبانی کند برگزار شد.

کد خبر 5099744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha